God morgon lördag 22 juli
God morgon
Sol och tretton grader.
Växthuspyssel står på dagens agenda
Ha en bra lördag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Morgon !
15 grader här och molnigt och regn utlovas under dagen.
En fin Lördag till er alla.

God Morgon!
Här är det soldis och 17 grader just nu.
Idag haver jag INGENTING på agendan, kanske bara lite släktforskning…
Alla 10 kaniner har fått frukost. Jag o sigge har gått en promenad.
Mannen jobbar natthelgen och sover nu.
Yngsta sonen är vid stugan med farmor och farbror.
Små duggar lite ute. Förhoppningsvis blir det inte så mycket så jag kan åka till stallet i em. Annars får det bli imorgon
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon. Lyckades somna om i morse men nu är jag vaken igen. Yrvaken har inte ena lyft på huvudet för att kolla hur vädret är. 😅
Tack vare en fin själ så ska jag gå till affären så fort jag kvicknat till lite och köpa lite mat! Nom nom nom 😁
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
13° och regn. Regnmolnen verkar trivas här för de gör sig påminda varje dag.
Jag önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#6. Härligt att du fått lite pengar så du kan få mat!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har mest varit hemma idag med undantag för en vända till vår lokala Icabutik och till återvinningsrummet 😊
Fick ett ryck och fick ordning på mina handväskor och böcker som förvaras i sovrummet.
Senare ska vi göra quesadillas till middag.
/Christina
#9 Handväskor i plural?😮
/Maria
#10: Ja, i plural 🙈😆 Handväskor är min passion!
/Christina
#11 Mysigt ändå
#12 Jösses
/Maria
#6: Jag vet inte men kanske låter det här skrytsamt men ärligt då får det göra det men jag skickade lite penningar till Calcifer jag kunde inte stå och se på längre att en människa inte kan äta och fara så illa som hon gör.
Jag blev så hoppande glad när jag läste om köttgrytan som stod på spisen och puttrade det var som om dofterna kom ända hit jag blev så sprallig och glad för henne att få äta något som är så självklart för oss andra samtidigt som en medmänniska sitter helt utan mat.
Jag kan inte rädda alla men den här insatsen kunde jag göra och jag önskar att fler gör likaså när människor är i behov situationer vi inte ens kan föreställa oss vi som har det bra och har mat för dagen vi vet inte vilket helvete det är att vara utan på riktigt och här behöver vi hjälpas åt ❤️
Jag har inte upplevt det har Ni ?
Jag kunde göra en insats och det känner jag mig så glad för när jag ser hur en människa kan äta och få mat men har jag gjort något stort nej inte alls jag har bara varit medmänniska inget större än så.
❤️
Jag satt här och var ledsen för jag inte kunde hjälpa henne.
#14: Så fint av dig
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#15: Det ska du inte vara! Det ska ingen vara! Jag uppskattar varenda kotte som hjälpt till, oavsett summa för det är tanken som räknas. Men jag uppskattar också de som kommit med värmande ord, tips, råd, och som skickat kramar. 🌸
#17. Var rädd om dig!🤗
#18: Jadå ❤️