Goda gärningar
Hej i sena kvällen .
Jag gjorde en God Gärning ikväll ,
När Hem Glass bilen kom , jag köpte glass utav killen i förra veckan , jag tyckte att han va så trevlig .
Jag gav honom en låda med blåbärs grottor , han blev jätteglad ! 😃👍
Tack snälla sa han och sen gav han mig några glassar !
Tack så mycket!
Hoppas det smakar nu !
Har ni gjort någon god gärning ?
❤️🥰
HH 🙂

Du är så snäll.
Stolt ägare till tre La permer
#0 Jättesnällt.
/Maria
Så jättesnällt av dig.
Jag har precis kört en kompis till sjukhuset och passar hans lilla hund, medan husse är på sjukhuset, ska köra honom hem senareidag.
/Désirée
#3:
Det är en fin och bra god gärning!!
👍😊
HH 🙂
#0: så snällt ju!
#0: Så fint gjort.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#0 Vad fint och trevligt gjort av dig 👍
#3 Samma till dig Desk 👍
#7:
Tack så mycket! 😊👍
Vissa människor fattar man tycke för på än gång! ❤️
Denna kille va en sån.
HH 🙂
Jag försöker göra en god gärning varje dag.
Idag fixade jag med blommorna på en granngrav på kyrkogården när jag ända var där för att vattna på min anhörigas.
Igår var jag och hämtade hem en vän på middag. En vän som sitter ensam väldigt mycket.
En god gärning kan även vara att stanna till och tala med människor som man möter t.ex på mataffären, efter gatan, grannen. Eller ringa någon som inte har så stor bekantskapskrets. Skicka brev, vykort.
Att göra goda gärningar ger en härlig tillfredsställelse i själ och hjärta.
#9:
Du har så rätt ❤️
Så fina goda gärningar du har gjort , visst är det goda gärningar att ta hand om sin granne , bjuda på kaffe ☕️
Prata med folk , att bry sig om! ❤️
HH 🙂
Jag har i dagarna hjälpt en människa i ännu värre ekonomisk kris än jag själv med ett litet lån. För mig är det så viktigt att ge vidare det jag fått när jag behövt hjälpt om jag har möjlighet.

Dagens första goda gärning avklarad.Vi har varit hem till dottern och monterat den toasits som vi köpte igår.
Stolt ägare till tre La permer
Min närmaste granne, och vän, har precis fått en ny knäled och har nu problem att röra sej. Så jag har lagat frukost och middag, som jag tagit med in till henne. Även gjort kaffe och smörgåsar. Har också handlat ett par gånger till henne.
Jag minns hur illa det var, efter att jag själv fått ny höftled.
#15 Så fint.
/Maria
#15:
Det är verkligen gulligt av dig!!
Det uppskattar hon säkert ! 😊🥰❤️
HH 🙂