God morgon måndag 17 juli
God morgon
Morgonpass på katthemmet så snart dags att ta bussen till Enköping
Det ser uinte ut att regna just nu ialla fall
Ha en bra början på veckan
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon.
Här häller regnet ner och det är 16 grader.
Så skönt att inte behöva gå ut,
Ha en bra dag alla.
/Maria
God Morgon !
En grå dag mötte jag i morse när jag klev upp men nu kikar faktiskt solen fram små stunder mellan molnen.
Ska snart bege mig ner och handla har ätit mig själv ur huset denna helg fast kylskåpet var fullproppat i Fredags så är där snudd på tomt men är man tarv så är man eller rättare sagt glupsk 😂 så nu måste förråden fyllas på igen.
Ha en fin dag alla 🙂
Nu rullar bussen mot Enköping
God morgon 😊
Blåsigt, regnigt och 16 grader här.
Är flytthjälp idag också.
/Désirée
Jag ser ju aldrig Lakritz dricka vatten men…
Vi har en skål med puttekulor i som jag hällde vatten i för alla småkryp i värmen.
Den har stått kvar och är nu full med regnvatten och Lakritz dricker
Han är ju född och infångad utomhus så det kanske är "barndomsminnen "😃
/Maria

God morgon!
Solen skiner i omgångar…
Idag lämnar jag katterna framåt eftermiddagen, ägarna kommer hem i kväll! Ska bli skönt att få komma hem igen!
Ösregn men ändå 19 grader varmt. Idag ska jag hämta Molly som ska vara här några dagar. Skulle haft Teddy också men har han blivit dålig så ägaren ville hålla honom hemma under uppsikt. Inte lätt att vara gammal gubb-hund.
God förmiddag!
En tung dag, en av gammelhästarna somnade in i hagen igår så nu väntar vi på bilen som ska hämta honom. ❤️
Det var inte min häst men ändå så sorgligt även om det inte var helt oväntat. Älskade gubben, spring fritt på de evigt gröna ängarna och istäckta vidderna! ❤️❤️❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#8 Så ledsamt.
Här fullkomligt vräker regnet ner. Ett riktigt skyfall.
/Maria
Nu åskar och blixtrar det också.
/Maria
#8 Sorgesamt. 💔
God dag!
Är lite smårisig och har ont i halsen så idag håller jag mig i skuggan på altanen. Fick besök av en katt som bor här i området, vi kallar den för Rune och vi brukar ge katten en skål vatten när den kommer förbi och hälsar på. En kär liten vän 😊
/Christina
- Redigerat 2023-07-17 12:32 av citytjejen
Dagen började med sol och 21° men nu kommer mer och mer moln. Regn i em enl. SMHI.
Önskar alla en fin dag ⚘
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#8 Så sorgligt! 💔
/Désirée
#8: vilken chock! Och ledsamt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 Så jobbigt och tragiskt 😢 jag har vart med om att förlora hästar fast dom inte vart mina egna däremot har många katter, hundar med flera lämnat mig genom åren och det är tungt och jobbigt när djuren lämnar oss stora som små men jag är övertygad om att gammelhästen nu är hemma och betar i gröna friska hagar och har fått sin ungdom tillbaka på andra sidan ❤️