Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 138 ggr
Maria
4

Godmorgon söndag 16 juli

Godmorgon.

Varje gång jag vaknat inatt så har regnet bara vräkt ner. Även nu, men det är hela 18 grader.

Ha en bra söndag alla.

/Maria

[The Wolf.]
2

God Morgon !

Samma här regnet vräker ner och mycket ska det komma under dagen. 14 grader och behagligt men fy vilken hemsk värme det är ute i Europa så det känns skönt att det regnar och är svalt för fy att vara i den torkan och hettan som så många länder har.

Läste att man väntar sig 55 grader i Death Valley och kommer det upp i det så är det tydligen den högsta temperaturen som någonsin mätts upp på jorden, hua då är det varmt.

Ha en fin dag på er alla 🙂

Calcifer
1

God morgon. Runt 17 grader och det småregnar. Jag ska dock försöka krypa i säng och få någon timmes sömn.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
2

17 grader, mulet men inget regn. Idag går katte jag varit kattvakt åt hem igen. Imorgon hämtar jag tillbaka hundarna jag var hundvakt åt i början av veckan. Fullt med djur denna sommaren, precis så som jag vill ha det.,

flocken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon.
19 grader när jag vaknade. Nu droppar det lite ute vilket är så skönt.
Nu på morgonen blir det att bygga hage då jag ska ta hand om min syster dotters kanin en vecka när de är på semester.
Sen åka till badhuset en stund med mina väninnor och barn.
Igår fyllde mannen 42 år. Hade ett mindre firande med familjen. Men först satte jag alla i arbete för att bära hö som jag bokat. 240 balar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

God morgon
Idag ska jag åka med mannen på loppisen och sen åker vi vidare till pappa och hälsar på honom en svöng.
Ikväll ska Kombi åka hem.
Det har regnat lite i natt men det är bara en sjättedel vatten i tunnorna
Nu är det 18 grader och molnigt

Kattutan men stolt Plåtis ägare

MonicaLagerquist
1

#4 Man känner sig så rik när höförrådet är pfyllt

flocken
0

#6: ja verkligen. Sen har jag bokat hos en annan bonde. Så har nästan 2 ton. Så mkt kommer det inte gå åt. Så kan sälja av lite

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
0

#4:

Wow!!

Vilket jobb !! Så duktigt gjort!! 😍👍

HH 🙂

Soligajag1
0

God morgon !

Regn och 16 + här , blir en skön och en avkopplande Söndag .

Ha en fin dag alla.😃

HH 🙂

citytjejen
0

Godmorgon!
Det har regnat här också och mer ska det bli enligt prognosen.
Ska in stan idag och äta lunch med en kompis och kanske även kolla lite i butiker.

/Christina

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Flisan och jag sitter kvar vid frukostbordet! Det regnar!

Det behöver regna men regn är såå tråkigt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1

Dagens loppisrunda regnade bort och vi får främmande så min syster besöker pappa idag och vi åker dit imorgon istället.

Maria
2

#11 Hon ser ut att njuta.

Vi har haft sonen och hans lilla familj här på en spontanfika. Så himla roligt att ha dem i samma stad.

/Maria