Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 136 ggr
Maria
1

Godmorgon tisdag 11 juli

God morgon på er.

Här är soligt och 15 grader. Hoppas det blir en fin dag.

Ha det gott alla

/Maria

DesK
2

God morgon 😊
Frukost på altanen idag, det mulnar på alltmer, så blir nog regn idag också. Vi har besök av en liten dam idag, så det blir hemmapyssel 😊🐕

/Désirée

MonicaLagerquist
1

God morgon
Planen var att vi skulle besöka min pappa idag men jag kom just på att han har ett läkarbesök idag.Vi får se hur vi gör

Ska gosa lite med lånekatten som bor i gula rummet några dagar är bonussonen är på semester.

Sol och 17 grader.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

worst
1

God morgon!

Här är mörkt och mulet. Vem vet, kanske regn på G?

Jag vakade av att det dundrade från balkongsidan, nu håller de på med att plocka ned byggnadsställningarna!

Annars ska jag ägna dagen åt att packa och handla inför morgondagen då jag flyttar hem till tre gosiga Main Coon-katter. De och huset ska passas i sex dagar när mina kompisar far till Gotland.

Calcifer
2

God "morgon", fast räknas det som morgon om man inte fått sova? Soligt och somrigt och drygt 23 grader men är för trött för att njuta av det. Igår tog jag mig årets första dopp i älven, väldigt sent för året men bättre än inget.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

MonicaLagerquist
2

Idag hade det kunnat gå riktigt illa
Bromsarna på bilen slutade plötsligt att fungera .vi höll på att fronta med en annan bil.
Nu är bilen på verkstan och vi fick gå hem

DesK
1

#5 Oj oj oj! Vilken tur att ni är välbehållna och ingen skadad!

/Désirée

Maria
1

#5 Jösses.
Där hade ni verkligen tur.

/Maria

kara_murray
0

#5: oj… fy vilken hemsk upplevelse…. men vilken tur ni hade som klarade er utan en olycka….. 😲😲😲😲

MonicaLagerquist
1

De ringde från verkstaden när vi var på hemväg och vi kan hämta bilen imorgon