Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterordet-är-fritt-väl-valda-ordfritid-och-hobby
Läst 273 ggr
Maria
0

Sport

Har ni ägnat er åt någon sport?

Kanske ni är aktiva nu?

/Maria

Fridaaaa
0

Hållt på med fotboll och ridning som barn. Slutade med ridning när jag slutade gymnasiet på grund av kostnaden.

Nu håller jag inte på med någon sport.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Zefirka]
0

Jep! Har ägnat mig åt gymnastik, fotboll, tennis, simning, dans (jazz och balett).

Nu är det bara tennisen och simningen kvar.

Maria
0

Balett, jazzbalett, folkdans.

Segling

Volleyboll, squash,

Allting var många år sedan.

/Maria

• Redigerat 2023-06-30 08:24 av Maria
[Lilium]
0

#0: har hållt på med:

• fotboll.
  • innebandy.
  • gymnastik.
  • balett.

Nu är det kvar:

• judo
  • ponnytrav (tar licens i höst).

Så jag har provat en del!

CasaRamon
0

Går på gymmet 2-3 ggr i veckan.

Fridaaaa
0

Just det: Dansat med som barn
Simskola (vet inte om det räknas?)

flocken
0

Bara ridning, trav( var skötare) och olika hundsporter.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
0

Ridning sysslade jag med till för 9 år sedan. Nu har jag slutat pga hälsoproblem samt att det är för dyrt. Red i ca 15 år.

Tarotstollan
0

Det fanns inga sport grejer för tjejer där jag växte upp och jag tyckte aldrig det var särskilt kul med det i skolan heller.
Numera får jag vara glad att jag kan gå.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

beem
0

Jag har spelat tennis
Numera avnjuter jag sport från soffan och TV 😊

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

RackarFia
0

Jag har simmat och gått på dans som barn. Nu är det mest hundsport (nosework) som gäller. Men även gym en gång i veckan.

/Fia ☁️

citytjejen
0

Har aldrig ägnat mig åt någon sport (ja förutom skolgymnastiken då 😊) och har alltid varit ointresserad både av att utöva och titta på sport.

/Christina

• Redigerat 2023-06-30 16:56 av citytjejen
Scorpio97
0

För mig är det sport om man tävlar i det, och då har jag aldrig hållt på med någon sport (och är helt ointresserad av att se sport också)

Men jag motionssimmar i nuläget. Som barn gick jag i folkdans och senare under tonåren höll jag på med ridning. Ridningen saknar jag ibland :)

//Jessie

Maria
0

#13 Det enda jag tävlat i är kappsegling.

/Maria

Fridaaaa
3

#13 Är sport även om man själv inte tävlat i det :)

moln50
0

Jag har spelat bandy ishockey fotboll för många år sedan

Lona
0

För mig klassas en del av aktiviteterna snarare som fritidsintressen men det som jag har hållit på med sen jag var liten är ridsport och på senare år även hundsport.
Simmat har jag också alltid gjort men inte i organiserad form.🙂

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Asti hasti
0

Ridning

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[The Wolf.]
1

När man tittar efter så är det en hel del sport man höll på med och en del idag. Ridning kan dom flesta skriva under på men basket och tennis, golf och sånt där jo det finns kvar om än i annan skala man är ju äldre så vad fasen man trappar ned 😂 eller gör man det 😂

Jag hoppade fallskärm idag tre gånger och jag är jättenöjd så jag ger inte upp det var inte perfekt men det gick och jag är 57 år😂

Lona
1

#19: Åh, fallskärmshoppning! 😍
Jag har bara hoppat tandemhopp en gång och egentligen lockar skärmflyg mer men så underbart att sväva i det blå 🪂🤗

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[The Wolf.]
2

#20: Visst är det härligt och skärmflygning så läckert och tänkt dig alperna att segla runt med den utsikten det slår allt då ropar man snudd på halleluja så det är ett måste göra nån gång i livet det får bara inte missas 🤗