Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 140 ggr
Maria
0

Skolbal

Har ni varit på det?

/Maria

Fridaaaa
0

Nej. Jag ville inte gå, inget fan av sånt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Har varit på en skolbal. Blev bjuden av en kille. Det var hans avslutning.
Själv hoppade jag av gymnasiet.
Hade mitt livs enda långklänning då och kände mig hur obekväm som helst.

/Maria

MonicaLagerquist
0

Var på en bla efter nian men det var en bal som mer var ett besök på ett hotell med uppklädda ungdomar

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Jag kan unte minnas att någon jag kände hade bal efter högstadiet utan det var bara gymnasiet.

/Maria

Fridaaaa
0

#4 Samma här. Vi hade ingen på högstadiet, endast gymnasiet

Carmarino
0

Nej, bara skoldanser. Vi hade inga skolbaler varken i högstadiet eller gymnasiet.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Zadeira
0

Jag var inte på balen. Det var alldeles för dyrt.

Scorpio97
0

Ja, jag gick på gymnasiebalen. Jag tyckte det var en trevlig kväll med klassen :)

//Jessie

Fridaaaa
0

Vi skulle gå med ett annat gymnasie och de lottade ut vilken man skulle ha som bal"kavaljer" vilket vissa av oss absolut inte ville. Var dumt tycker jag att de gjorde så. Men inget fan av att klä upp mig på det sättet heller.

citytjejen
0

Det var bal i både nian och gymnasiet minns jag men jag var inte med på någon av dem. Har aldrig tyckt om att klä upp mig på det sättet, känns utklätt för mig att ha balklänning osv, det är för "stramt" för min smak 😊

/Christina

Maria
2

Sonens bal var på Marstrand.
Min mamma var helt förstörd över hans klädsel 😃

Han blev inte vald till balens kung men han blev balens prins😉

/Maria

Calcifer
1

Japp, i nian. Jag tyckte det var kul för att jag aldrig brukar klä upp mig annars, så blev en lite speciell kväll pga det. Gick med några kompisar. Dansade lite, hade finkläder, annars var det väl inte mycket mer med det. Inget jag skulle göra nu men då var det lite kul.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"