Morsdag
Glad morsdag på er alla!
Ska ni göra något idag?
Min sambo ska bjuda på middag idag (sonen är för liten för att betala mat ännu hehe) skönt att slippa laga mat :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har alltid försökt tona ner det här med mors respektive fars dag.
Det var mest när sonen var liten.
Numera vet han att jag inte bryr mig🙂
/Maria
Nä har inte firat sedan mamma gick bort.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Vi ska ner till minneslunden och tända ett ljus.
Stolt ägare till tre La permer
Vi har aldrig gjort så stort av det bara lite blommor och mor fyller år idag 90 fast är inte i ork att fira men har fått en del blommor inlämnade från vänner och bekanta. Tyvärr går det inte att bjuda in som hon är nu med demens men förr bjöd hon så sånt här går ur tiden i takt med åldern.
Själv skaffade jag aldrig några barn så jag slipper det här morsdagfirandet för ärligt jag tror faktiskt det hade stört mig lite vet inte varför men den känslan får jag 😂
Nej, förutom ett grattis-sms blir det inget idag :) Vi "firade" förra helgen istället för då kunde mina syskon också. Vi grillade och hade det mysigt bara.
//Jessie
#5 Vi grillade med förra helgen och gav mamma presentkort då, eftersom jag inte kan idag :)

#7 Vad fint!
Och vilka fina tulpaner som växer där
Alla vi tre barn överraskade mamma med en fika idag. Hon visste inte att nån av oss tänkte dyka upp, men det gjorde vi.
Jag var och lämnade av ett stort gäng tomatplantor till min mor som jag brukar göra varje år. Min far är allergisk mot tomatplantor så hon kan inte driva upp plantor själv inomhus ute går det bra att ha tomatplantor.
Jag har ringt men vi brukar inte fira något sådant. Nästa gång jag går till henne, så kan jag ha med mig blommor ändå.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!