Godmorgon lördag 27 maj
Godmorgon på er.
Här är 15 grader vindstilla och solsken. Härligt.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God Morgon !
Just nu sju grader men bara tre i morse och värmen har slagit på och även en stickad tröja har jag fått sätta på mig och häromdagen var det så varmt och kortärmat som gällde.
Ha en fin Lördag 🙂

God morgon
Växlande molnighet och elva plusgrader.
Idag är det ett år sen svärmor dog.
Det har varit ett tufft år men nu hoppas jag att pappa snabbt får ett boende och att det inte blir krångel med flytten och försäljningen av huset som är fullt av grejor och mojänger.
Har lite disk kvar från igår annars ska jag nog inte göra så mycket idag.
Ör ganska slut efter en jobbig vecka.
Mannen var ner till minneslunden igår och tände ett ljus.Det fick bli igår eftersom att vår dotter ville se minnes lunden och hon var här igår.
Önska er en trevlig pingstdag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊
Halvmulet och 11 grader här. Idag blir det födelsedagskalas i Nossebro.
Ha en fin pingstafton 🤗
/Désirée
God morgon !
Redan Lördag , , oj vad dagarna rinner iväg.
Det blir en lugn och behaglig dag idag , Vila med en bra bok att "lyssna på" 📕
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God morgon!
Ska strax släppa ut kaninerna i hagen. Bästa tiden nu, nu trivs jag som bäst! Senvåren och sommaren.
Blir en runda i skogen med, sonen ville så gärna det, tur att man har skogen runt huset.
Mycket går runt i huvudet.
Urnsättning för farmor16 juni. Imorgon slutbesiktar de lägenheten.
4 juni är det 2 månader sedan hon gick bort, kan inte fatta det fortfarande. Vill fortfarande skicka sms, mms och ringa.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Det är klart ni ska äta frukost ihop 😃
/Maria
Kom precis hem efter att ha varit på firande av Armén 500 år här i Stockholm. Mycket folk och happenings var det och solen sken och det var en skön dag. Min man + tre andra hoppade fallskärm från helikopter och det var kul att se, jag lyckades få en bra plats och stod precis bredvid där dom landade 😀
/Christina
Idag var invigning av Biltema i Ronneby.
Superbra tycker jag. Vi fick rusta och Stadiumoutlet förra året.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Himmel!!!
Bokstavligen 😃
/Maria
#10: Haha, verkligen 😄
/Christina
#8 Gud så himla roligt för dom sånt där är helt underbart och ger såna härliga minnen för livet 😎