Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterordet-är-fritt-väl-valda-ordhus-och-hem
Läst 275 ggr
Maria
4

Fläktar

Nu när värmen har kommit så undrar jag om ni har fläktar hemma?

/Maria

Maria
2

Vi köpte en ny hög golvfläkt förra sommaren. Jättebra och nästan helt ljudlös.

Ska nog köpa en till så att man slipper flytta med sig den.

/Maria

Scorpio97
0

Ja, jag har en golvfläkt i sovrummet. Jag har haft den i flera år nu och den har börjat låta lite mer.

Än så länge har jag haft okej temperatur inne och då tycker jag fläkten är skön. Men när det blir riktigt varmt tycker jag inte att fläktar hjälper tillräckligt mycket. Så jag hade velat ha en AC egentligen

//Jessie

Calcifer
0

Ja, har en lite mindre modell som passar på sängbordet.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Vandra i Skönhet.]
0

Skaffade en luft kylare för ett par år sedan och blev helnöjd och den går också väldigt tyst. Det finns en vattentank på baksidan och vill jag få det riktigt svalt kan jag lägga ner kylklampar i vattnet.

Trodde väl inte helt på den där så jag blev glatt överraskad för det blir riktigt svalt plus att luften blir fuktig men än har jag inte tagit fram den för i år för just nu är det fortfarande svalt inomhus. peppar peppar om El Niño kommer 🌞

beem
0

Jag har golvfläkt och en bordsfläkt.
Golvfläkten med flera hastigheter och riktningar är toppenbra.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

citytjejen
0

Vi har en ac i sovrummet men vi har inte behövt slå på den än. När det varit riktigt varma somrar så har den fått stå på konstant med sovrumsdörren stängt och gardinerna fördragna. Det har varit räddningen för mig som är värmekänslig.

/Christina

Tarotstollan
0

Jag har en bords fläkt och den står på en byrå i hallen, på det viset kan den svalka ner både i hallen, vardagsrummet och en bit av köket. Har balkongdörren i köket, så på kvällarna hjälper den till att sprida den svalare luften i rummen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

RackarFia
0

Vi har en pelarfläkt i sovrummet. En stor golvfläkt i vardagsrummet. AC’n står i förrådet men åker nog fram snart😅☀️

/Fia ☁️

TatsuOni
0

Vi har både AC och golvfläkt när det blir varmt. Och våran lägenhet blir riktigt varm på sommaren!

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Fridaaaa
0

Vi har 2 pelarfläktar vi köpte förra året.
Är egentligen inte förtjust i fläktar men AC är för dyrt (och vill inte ha som går ut igenom fönstret)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
0

. Tagit bott inlägg pga fel av mig

• Redigerat 2023-05-21 22:26 av beem
beem
0

#10: : Är du nöjd med pelarfläktarna fungerar de bra ?
Vad är det för märke ?

• Redigerat 2023-05-21 22:23 av beem
beem
0

#4: Vad är det för märke på den ?Tänkte kolla lite mer på nätet.

MonicaLagerquist
0

Sonen har en i sitt rum.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

#12 Ja vi köpte på rusta förra året, nöjda :) Man kan ställa in om man vill ha det roterande sida till sida eller stilla, samt olika hastigheter.

beem
0

#15: Låter bra. Tack ska kolla vidare på den.

Fridaaaa
1

Med denna pelarfläkt sätter du fart på luften och får det svalt samt behagligt inomhus. En trogen vän i sommarvärmen som tar liten plats på golvet. Med sina tre hastigheter, oscillerande fläkthuvud och praktiska timerfunktion passar den lika bra i vardagsrummet som i sovrummet. Du väljer helt enkelt vindstyrka efter behov och preferens. Fläkten har tre lägen: normalläge, sov-/nattläge och naturtrogen vind.
beem
0

#17: Tack.

Maria
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi köpt en ny fläkt som får stå i vardagsrummet. Den runda ljudlösa får stå kvar i sovrummet.

/Maria

[Mia-45]
0

#17: Sån har jag också😁 Kanonbra 😎

• Redigerat 2023-06-05 20:42 av [Mia-45]
Maria
1

Vi lämnade tillbaka fläkten. Det var något fel. Ett skramnlande ljud.
Den kostade ju några tusenlappar och då måste den ju funka.

/Maria

[Vandra i Skönhet.]
0

#21 Vad trist när saker inte fungerar men hoppas ni hittar en annan som ni blir nöjda med och som fungerar som den ska 😎

Maria
0

#22 Det kommer vi säkert att göra. Än är det ingen panikvärme.😃

/Maria

[Vandra i Skönhet.]
0

#23: Ingen panikvärme här heller och min fläkt kollade jag häromdagen så den är bara att ta fram när värmen kommer 😎

Maria
0

#24 Vi har redan en jättebra fläkt i sovrummet men skönt att ha fler när det blir riktigt varmt.

/Maria