Godmorgon lördag 6 maj
God morgon på er.
Här är bara två grader men det verkar bli soligt.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
God morgon. Har varit jättetrött ett par dagar och idag slog det till. Vaknade vid 3 med hosta och smärta i kroppen. Nu har det blivit fullskalig halsont, kan knappt svälja.
#2 Krya på dig.
/Maria
Godmorgon.
Marknad idag. Mannen åker till stugan efter frukost. Hans bror, mor och vår yngsta åkte igår. De ska sätta stängsel.
Ikväll middag hos en väninna
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Minusgrader när jag vaknade, men solen skiner så det kommer snart bli varmare. Å vad jag är trött på minusgrader på nätterna.
God morgon!
Har släppt ut kaninerna i hagen samt startat kopp kaffe och hängt upp kläder.
Tråkiga med pollen, att det är problem att ha kläder ute dagtid :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 😊
Nollgradigt och sol ute.
#1 Jag ser honom 😂🐈⬛
#2 Krya på dig
Idag blir det trädgård
/Désirée
God morgon
Sol och fyra plusgrader nu på morgonen.
Igår fick tomaterna stanna inne men idag ska de få komma ut i växthuset en stund.
Mannen är nere i hamnen och jobbar idag.Båtarna ska i sjön.
Ha en bra lördag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#2 Krya på dig.Vila och drick något varmt.
#1 Ser honom.Katter är finurliga med att gömma sig.
Sitter och lyssnar på radion historiepodden som jag brukar göra på lördagar, sedan ska jag ut och gräva på mina odlingslotter ett tag. Och sedan titta åtminstone ett tag på kröningen annars ska jag mest bara ta det lugnt idag mitt examensarbete fick godkänt igår och är inlämnat vilket är skönt. Men sedan i morgon är det full fart igen jag och en annan dam har dragit igång en trädgårdsdag här där jag bor med plantbyten mm. Det är första gången vi har dagen ingen aning om det kommer 1 eller 100 personer
God Morgon !
#1 Katter kan verkligen gå upp i rök ibland tror jag att mina gått och blivit osynliga men så kan en söt liten svans avslöja dom vart dom är 😂
#2 Krya på dig.
En fin Lördag med sol och idag tänker jag inte göra ett smack bara vara och njuta 😎
#2: krya på dig ❤️🩹
Godmorgon, här hos mig verkar denna Lördag bjuda på strålande sol. Skönt! Är så oerhört utled på denna kyla som aldrig verkar släppa sitt järngrepp kring oss. Idag blir det nog mest att "chilla" hemma och kanske ge sig iväg ut på en promenad i det sköna vädret vi verkar få idag. Kanske blir det också att ta upp en god bok och försvinna in i litteraturens värld. Kanske bir till att försöka plocka upp "Den Gudomliga Komedin". Ett fantastiskt verk som man kan se verkligen format vår värld idag. Hoppas alla får en ljuvlig lördag!
Medarbetare på
Star Wars
#1: jag ser en "lakritssvans"!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2: Krya!
Godmorgoon! lyckats städa alla burar, och hållt på lite med hamstrarna på morgonen, Hoppas alla har en fin dag!