Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 168 ggr
MonicaLagerquist
2

God morgon Tisdag 2 maj

God morgon

Nu är shortsen på och regnet vräker ner.

Vart tog våren vägen.

tre plusgrader som känns som minus en grad.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Ljungåsen
0

God morgon.

Här skiner solen och det är en hel plusgrad, det var minusgrader när jag vaknade. Regnet hade vi igår.

Fridaaaa
0

God morgon!

Är molnigt till och från. Men ska bli sol idag, men återstår att se.
Börjar jobba kl 13 så avnjuter kaffe nu på morgonen i lugnet. Sambon är på jobbet, sonen sover.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
0

God morgon!
Här skiner solen från klarblå himmel men jag har inte varit ute än, det kanske är kallt och blåsigt.
Veterinären x 2 idag, först med Charlie för hans artrosspruta och sedan årlig tandkontroll för några av hästarna i stallet.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
1

God morgon. Soligt här också och åtta grader ute.

/Maria

[Mulka]
1

God morgon. Trist väder och regn och rusk. Gör inget särskilt idag så det blir nog en lugn tisdag.

[Zefirka]
2

god morgon!
sol här, har ingen aning om tempraturen ;)
är i skolan och har tråkigt. ha en bra dag!

Calcifer
2

God morgon. Fyra grader och halvmulet här. Dock ska det tydligen bli lite varmare under dagen.

Sov som en kratta och ömsom frös och ömsom svettades och vaknade till dyngsur pyjamas så det var ju bara att byta direkt. Jobbiga och obehagliga drömmar också. Ack. Meen det kanske tar sig under dagen. Nu en kopp te för att försöka vakna till lite mer ordentligt. Sitter fortfarande i sängen och nästan halvsover. x]

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Vandra i Skönhet.]
2

God förmiddag !

Solen ler men ändå lite kallt i luften fast vi har 7 grader. I morse snöade det när jag vaknade men inget som ligger kvar men snart så har vi nog värmen här.

Ha en fin dag 🙂

Maria
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner. Det är öppet ut till trädgården men Lakritz väljer att leta upp solen inne😉

/Maria

DesK
0

God eftermiddag 😊 Försov mig imorse, så fick hasta in till Göteborg, efter en kort ståfrukost. Det blev några trevliga tillar i stan 😊
Sol ute och sol i sinnet, nu blir det strax en promenad med Zaki 🐕

/Désirée

citytjejen
2

Goddagens, jag kom precis hem från Norrköping där jag varit över dan på möte m.m. Är skönt trött och nu ska jag bara sitta ett tag och kolla på Youtube och dricka kaffe 😊

/Christina