God morgon fredag 14 april
God morgon allihopa! 3 o fortfarande lite mörkt här. Nu ska vi flyga hem. Ha en fin dag alla! ❤️😊
- Redigerat 2023-04-14 06:51 av [Mulka]
#0 Jag ändrar till fredag😉
Såg att du hann före.
God morgon på er.
Hoppas ni alla får en fin fredag.
/Maria
- Redigerat 2023-04-14 06:52 av Maria
#0:
Hej !
Hoppas ni har haft en mysig semester ihop.
Välkommen hem sen.
😀❤️🌞
HH 🙂
God morgon !!
Regn väder här , , just nu 4 grader , , grått ute.
Idag kommer min kompis till mig på mat . Ska bjuda på en köttgryta.
Det ska bli mysigt !!
Ha en fin dag alla.
😊😀❤️
HH 🙂
#2: tackar! 😊
God morgon.
Fyra plusgrader och lite halvmulet. Hoppas på någorlunda väder i alla fall så jag kan pyssla i trädgården.
God morgon 😊
3 plusgrader och sol just nu, men ska visst bli regn idag. Idag blir det en tur in till Göteborg och f ö pyssel här hemma. Ska städa och inventera 2 frysar.
/Désirée
God morgon!
Idag jobbar jag hemifrån och kör en mjukstart på dagen med en kaffe i soffan.
/Christina
God morgon
Igår kom mannens nya telefon-Naturligtvis passat inte sim kortet i den nya telefobnen så vi måste in till stan för att hämta ett nytt.
Mulet och fyra grader
Ha en bra fredag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Ska strax till gymmet. Väldigt opeppad idag, vill ingenting. Får hoppas det vänder😊
/Fia ☁️
God morgon,
Idag ska jag och min familj åka på en utflykt tillsammans, jag hoppas att det blir mysigt!🥰
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
God morgon!
Fint väder ute, det får bli någon lugn aktivitet med Charlie och ikväll ska jag på lyxkrog för att smörja kråset rejält.😋
Min bästa kompis har fyllt 50 och hennes pappa brukar bjuda oss på något riktigt fint ställe.🙂
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#12 Så roligt🙂
/Maria
God kväll.
Jobbat färdigt för denna veckan, skönt.
Hoppas på vettigt väder i helgen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Efter 10 dagar som hund och kattvakt till grannen blev jag djurfri lagom till helgen. Ägaren är hemma i alla fall över helgen, sen får vi se om hon ska in på sjukhuset igen, det beror på hur det går för henne att vara hemma. Det har varit så mysigt med päls-gos i 10 dagar, men måste erkänna att det är rätt skönt nu att vara "fri" igen. Det är alltid lite extra jobbigt att ansvara för någon annans djur, det är liksom ett så stort ansvar för man vill ju verkligen göra sitt bästa.