Godmorgpn tisdag 2 april.
God morgon på er.
Fåglarna kvittrar något enormt ute. Det ger lite vårkänslor i alla fall.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God morgon! Lite mulet och ca - 2 grader, ute på balkongen luktar det kaffe från någon granne.
Själv är jag som vanligt vid denna tiden på väg in i sängen.🛏️
Du har skrivit fel bokstav i rubriken.😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon.
Två minusgrader och halvmulet. Väldigt skönt att det inte är kallare, men jag längtar tills det är plusgrader dygnet runt.
God morgon
Det blev en konstig dag igår.Plötsligt igår eftermiddag förlorade jag i princip all syn på mitt högra öga.Efter kontakt med 1177 blev det en snabb tur upp till Akademisna ögonakuten.
Jag ser min egen hand dimmigt om jag håller den en dm från höger öga.Jag var där i två timmar en massa tester och undersökningar gjordes men man hittade ingen orsak till synbortfallet.
Hem med en massa olika droppar som ska droppas varje och varannan timmme.Tillbaka till ögon på torsdag.Hade ju hoppats på ett under men tyvärr ser jag fortfarande lika dåligt idag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#5 Fy vad jobbigt. Hade de ingen gissning på vad det beror på?
/Maria
#5:
Usch vad jobbigt 😩 hoppas att dem kan lösa problemet!
Tänker på dig!
Styrke kramar 🥰❤️
HH 🙂
#5 Nej de kunde se att trycket var bra i båda ögonen.Hornhinnan irriterad men inte mer än vanligt.Katarakten ev lite sämre.Det fotade gula fläcken och hornhinnan de gjorde ultraljud på ögat och det togs virus och bakterieprov.Juourläkaren ringde bakjouren för råd men det vet inte varför.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊 -1 och mulet här nu. Ska lämna Silverpilen till Ronny om en stund. I eftermiddag är det plantbytardag i biblioteket, det blir kul 😊
Monica, usch så jobbigt, krya på dig! ❤️🩹
/Désirée
- Redigerat 2023-04-04 07:57 av DesK
#5: Krya på dig och hoppas felet hittas snart och kan åtgärdas.
/Christina
God morgon. Soligt och ett par plusgrader. Idag rycker jag in som hund och kattvakt åt en granne som blev inlagd på psyk igår. Lite nervös, har bara varit där en kort stund för att hämta nyckel i fredags så jag känner varken grannen eller djuren. Men när det är djur det gäller är jag den första att ställa upp.
#11: En sån bra granne du är 🙂Hoppas det går bra med djuren!
/Christina
God morgon!
Sitter hemma i soffan och jobbar och äter ostmacka. Är en lugn jobbvecka eftersom många är påsklediga. Jag klagar inte 😊
Ser fram emot påskledighet om ett par dagar.
/Christina
Morno! Lite varmare och finare idag. Ska försöka hitta något bra att läsa o rita lite. Ha en bra dag alla. 😙
#8 & #5: krya på dig! ❤️🩹