Godmorgon söndag 26 mars
God morgon på er.
Här är nollgradigt och snöar😯
/Maria
God morgon.
Även här är det nollgradigt, men har slutat snöa. Det ligger någon centimeter snö på marken.
God morgon
Eller här är det ju eftermiddag
Vi har varit iväg på lite äventyr.
Vi tog en tuctuc till en ,"hemlig strand"
Det tog tjugo minuter att skumpa dit.
Vit sand och klart vatten
Mannen passade på att snorkla.
Nu är vi tillbaka vid hotellet igen.
Killen med tuctucen hämtade oss efter tre timmar
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊
Minus 1 grad och det snöar här ⛄️ Idag blir det hemmapyssel för mig. Ska göra yoghurt, smör, sätta rysk surkål o s v
/Désirée
#2 Finns det något att se när man snorklar?
/Maria
God morgon! Slask här. 😖 Ska åka hem med tåget idag och träffa en kompis. Vi ska greja med käpphästar och göra färdigt vår animerade film. Sedan ska jag lägga ut en sak på min blogg som blir väldigt sent (skulle kommit ut på alla hjärtans dag 😜) och dammsuga lite i mitt rum. Hoppas på en fin dag för alla! ❤️
#2 han såg en hel del fiskar
#6 Finns det några rev eller klippor eller är det bara sand?
/Maria
God förmiddag!
Sitter med varsin kopp te här efter en god våffelfrukost.
Ska ut på promenad och hämta ett paket i Instabox senare.
Känner av den "förlorade" timmen litegrann, brukar göra det i en dag eller två, sommartidsbakis 😂
/Christina
Det fanns klippor på båda sidorna av stranden
God middag!
Var på 50-årskalas/fest igår hos bästa kompisen och sov över. Lite nostalgi med en del kompisar "från förr", vi känner varann sen 35 år tillbaks.❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
God eftermiddag.
Legat på akuten hela dagen men kom hem nyss. Fråga mig inte varför, jag har ingen aning. Jag kommer inte ihåg nåt mer än att jag svimmade ute och fick hjälp på det viset. Yikes.😬
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#14 Jösses.
Hoppas du känner dig OK nu.
/Maria
Go förmiddag! Sjuk idag igen. 😫 Orkar bara ligga i sängen. Lyssnar på podd. Hoppas ni får en bra dag! ❤️
Oj fel tråd! 😬
#15: Jadå, det är ingen fara. Jag svimmade ju så de var tvungna att göra en massa tester.
#18 Aj då. Alltid obehagligt att svimma.
/Maria
#19: Nä men de var jättesnälla. Lyckades t.o.m. få lite sömn när jag var där och väntade på läkaren. Och alla värden såg bra ut, förutom mina järnnivåer, men det visste jag sedan innan.
#20 Vad bra🙂
/Maria