Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 118 ggr
Maria
3

Oscarsgalan

Är det något ni ser?

Har ni suttit uppe hela natten?😃

/Maria

• Redigerat 2023-03-13 06:59 av Maria
[Mulka]
1

Näpp.

Magi-cat
0

Aldrig i livet! 😀

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Maria
3

Jonathan Ke Quan var värd sitt pris som bästa manliga biroll.
Älskar honom som barnskådespelare I The Goonies och Indiana Jones och det fördömdas tempel.

Jag ser även fram emot att få se Brendan Fraser i The Whale. Han vann för bästa manliga skådespelare.

/Maria

Maria
3

När sonen var tonåring hade han alltid kompisar hemma och de satt uppe hela natten och kollade 😄

/Maria

Herveaux
2

#0: Jag är inte hängiven nog för att sitta uppe och se galan live men jag kan skumma över listan av pristagare dagen efter och ser jag något namn som ligger mig varmt om hjärtat eller som gör mig nyfiken så kan jag söka fram prisutdelningen på YouTube. Jag plockar russinen ur kakan helt enkelt. 😄

// Harley

Maria
2

#5 Så gör jag också.

/Maria

Calcifer
2

Jag grät som en gris när Brendan Fraser vann. Gud vad han förtjänade det. Tårarna sprutade som lille skutt.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
2

#7 Rörande tal han höll.

/Maria

Calcifer
2

#8: Ja verkligen. Han förlorade princip alla bra roller ett tag, så detta måste verkligen kännas hur underbart som helst.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tarotstollan
0

Jag såg på det några timmar (slut timmarna) kände inte till någon mer film är Avatar 2.
Kände bara till några skådespelare som Brendan Fraser och hon som vann bästa kvinnliga skådespelerska Michelle Yeoh, de två spelade ju mot varandra i Mumien 3.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2023-03-13 23:40 av Tarotstollan