Godmorgon lördag 4 mars
God morgon på er från ett nollgradigt Göteborg. Det ser ut att bli blå himmel och en solig dag. Skönt.
Hoppas ni får en fin lördag.
/Maria

God morgon
Idag ska jag ocg styrelsen i katthemmet ut och äta tillsammans.Det ska bli trevligt att göra något kul tillsammans .Det har varit lite tufft på katthemmet de senaste åren.Det ena efter det andra har ställt till det för osss.
Man skulle ju tycka att det skulle räcka med att ta hand om katterna men tyvärr har det inte varit så.
Mulet och minus tre grader kallt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon.
Sol och klarblå himmel, två minusgrader.
God morgon! Ok väder här, 3 minusgrader och ska snart ta tåget hem och gå på en käpphästtävling. Hoppas ni får en fin dag!
#3:
Va skoj med en sån tävling!!
😀❤️😊🐴🦄
Hoppas du vinner !!
HH 🙂
God morgon!
Solsken och blåsigt här.
En lugn och skön helg väntar 😊Det enda jag ska göra är att köpa en bra och snygg ryggsäck som rymmer min jobbdator, matlåda och annat. Väskälskare som jag är så ser jag fram emot det!
/Christina
God morgon 😊 Någon minusgrad och soligt här, så blir en fin dag. I eftermiddag är det omgång 2 av kursen som jag går. Ska bli så kul, innan dess ska jag starta några fermenteringar att ta med till mina tjejer imorgon. Ska göra vattenkimchi och rödlök. I kursen ska vi bl a göra kimchi och surkålstonic.
/Désirée
God lunch får jag väl lov att skriva då🙃.
-3 grader och blåsigt är det här. 🥶Vårens försmak gick och gömde sig.
Nåja, tids nog så kommer även den för att stanna en stund.
Det vankas helg och kvälls jobb för min del. Så njut av ledigheten ni som kan.🌼🌿
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#9:
Mums !!
Skål 🍺
HH 🙂
#3: tack! ☺️❤️🐴
#10 Skål😉
/Maria

#13 Så mysigt.🙂
/Maria

God dag.
Plus 1 o sol.
Ska på en auktion idag.
God eftermiddag! Märks att jag varit jättesjuk, förutom promenader med Maya så har jag sovit sen i torsdags. Jag missade hela fredagen pga det. xD (Ja, förutom promenader med vovvis då)
Hoppas jag kanske mår bättre nu och slipper tappa fler dagar. Helgen blev så kort helt plötsligt.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#17: Krya!
#18: Tack. :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#17:
En till som är sjuk 🤧
Krya på dig ❤️🩹
Jag fick Coccelana av en vän , tog lite till natten ( till hostan ) .
Mådde bättre på morgonen .
HH 🙂
#20 Det kan vara farligt att få så potenta läkemedel av någon. Det ska alltid skrivas ut av läkare.
Men annars är det nog den enda hostmedicin som fungerar.
/Maria