Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketter: övrigtresor-och-kulturerhälsa-och-harmoni
Läst 102 ggr
flocken
0

Hotell/ spa i Falkenberg

Jag vet att det finns ni som bor på västkusten.
Jag o mannen planerar en tripp till Falkenberg och affären engelssons.
Vi tänkte åka på en fredag. Ta in på hotell och sen ta affären på lördagen då vi åker hem efter.
Gärna med någon typ av spa avdelning. Inget krav på behandlingar.
Har ni några tips?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

oh-la
0

Falkenbergs strandbad ska vara kanon. Mina föräldrar har varit där, vår bästa vän har varit där och vi ska dit. Ska vara riktigt trevligt 😊

flocken
0

#1: vi har kollat på det. Men får känslan av det är stort. Har även kollat på " pallashotell"

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

RackarFia
0

Har ni möjlighet att ta er till Varberg (ca 30 minuter norrut) finns det Stadshotellet, där ligger Asia Spa. Även hotell Gästis har spa-avdelning.

Asia Spa är jättefint. Flera olika bastu, kallbad, pool med olika ”jet-strålar” som man växlar mellan. Ett rum med varm, grund pool som ska föreställa varma källor har jag för mig. I det rummet ska det vara tyst och det är fantastisk utsikt över Varbergs fästning. Finns även mörkt rum med varma vattensängar, fler andra avkopplings-rum. Jag har säkert glömt något.

Varbergs Kusthotell har också spa. Men det har jag ingen erfarenhet av.

/Fia ☁️

flocken
0

#3: tack för tipset.
Vi åker från östkusten, typ Kalmar.

…………………………………..

RebeckaNolltrefem
0

Strandbaden är kanon!!

oh-la
0

Varbergs kusthotell har jag varit på och var inte superimponerad. Maten var sådär och servicen likaså.

flocken
0

#5: men är det inte stort? Känns så när jag läser om det.
Är det större kan det sluta med att jag låser in mig på rummet…

…………………………………..

flocken
0

#6: har läst om det och var inget som intresserade mig.

…………………………………..