Godmorgon söndag 1 januari
God morgon på er.
Känns konstigt att det är ett nytt år igen. Det var nyss det blev samma sak😉
Ha en fin nyårsdag alla.
/Maria
God morgon .
Söndag och har fått sova utan en massa smällare och dunder .
Skönt för kissarna också.
Vaknade utvilad strax före 7 , laddade kaffe bryggaren och nu sitter jag här och kopplar av i stillhet , alla sover nog i huset.
Ska gå ut senare och titta hur det ser ut , om det ligger en massa tomma skal från smällare på marken.
Tänder ett ljus för min syster och mamma.
Begravning blir den 9/2 kl.11.00 .
Det kommer att bli mycket tungt.
Ha en fin Söndag alla.
HH 🙂
Godmorgon
Jag körde mina vanliga rutiner runt midnatt. Låg i sängen med sigge. Han bryr sig ingenting av alla höga ljud. jag låg på sidan med han framför mig. Huvud mitt huvud, mage mot rygg. O då sover han djupt.
Har regnat hela natten och jag har huvudvärk.
Imorgon är det dags för jobb igen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon och gott nytt år!
Här ute i obygden var det fantastiskt tyst i går kväll. Jag hörde absolut ingenting av något nyårsfirande, tack och lov.

God morgon
Jag sov en stund i gårkväll så jag orkade faktiskt att gå ner och titta på fyrverkeriet.
Mäktigt.
Men jag undrar hur folk tänker som tar med sina hundar för att titta på fyrverkeriet.Tre hundstackare fick tokpanik när det drog igång.
I åtta minuter fick vi se,höra och dofta ett mäktigt färgsprakande uppvisning.
Idag åker julgardiner och juldukar ner.
Ha en bra förstättning på det nya året.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon!
Morgonkaffet är serverat här, vi är fortfarande lite förkylda men mår klart bättre än i julas. Hade lugn kväll hemma igår vilket var väldigt skönt och mysigt.
Gott nytt år allihopa! 😊
/Christina
God morgon!
Vi hade trevligt sällskap, och åt mat, spelade bingolotto mm :)
Smällde lite vid 12 slaget. Djuren låg lugnt inne och sov, sonen somnade runt 22.
Somnade sent inatt, och sonen ville upp tidigt haha aja så det är :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lakritz har sovit bredvid mig nästan hela natten. Kändes som ett litet element bakom min rygg.
Det händer inte ofta men i somras sov han sked med mig en hel natt ❤
/Maria
Här regnade det vid tolvslaget inatt så vi kikade lite genom fönstret. Idag kommer en kompis och hennes hund.
Godmorgon, jepp.. klockan 10.15 :)
2 grader här och molnigt
Inga större planer idag, ska städa lite och annars bara vila
Ha en bra dag alla!
- Redigerat 2023-01-01 13:16 av HaMsTeRpLaMsTeR123
God middag!
Vi är lite trötta idag. Vi roar oss med att det en Agatha Christie- film på TV.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag, sonen och hunden har precis gått en sväng på runt 4 km, tog sin tid men skönt att bara gå och "bara vara".
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej på er.
Valpen brydde sig ingenting om smällarna under kvällen igår men vid tolvslaget när det var som värst blev hon rädd. När vi skulle ut sista svängen innan läggdags var hon lite skeptisk precis i dörröppningen men det släppte snabbt och allt är som vanligt igen😊 Hade ett väldigt bra nyårsfirande med valpen, sambon och svärfar + hans hund.
Känns konstigt att det är januari.
/Fia ☁️