Godmorgon torsdag 22 december
God morgon på er.
Vi har 5 grader ute.
Jag hoppas att ni får en fin dag och inte är alltför julstressade.
/Maria
Godmorgon
Sista jobbdagen sen ledigttill 2 Jan.
Idag är det 1 år sedan vår bonus mammas lillebror dog i en bilolycka bara 19 år Gammal.
Så idag ska jag köra henne till kyrkogården och finns lite som backup om hon ringer och inte klarar av dagen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Fyra plusgrader och jag är inte det minsta stressad inför julen. Däremot är jag kluven inför det där med en vit jul. Delar av mig vill ha snö och minusgrader på julafton, andra delar av mig är tacksam över plusgrader och lägre elräkning.
God morgon 😊 Nu vänder det och blir ljusare igen 😊
/Désirée
God morgon. Vi har haft Morris över natten (kompisens hund) och jag har inte sovit så gott på hela månaden. Han sov mellan våra ben med huvudet på min partner och svansen på mig. Jag sov helt däckad med typ 3 uppvaknanden under natten ända till kl halv sju. Ett mirakel när man annars vaknar en gång i timmen och tvingas upp kl 05 för att man ger upp om sömnen.
Jag sover alltid, alltid som bäst när jag passar hund. Värmen, doften, "trycket" med kroppskontakt, mjuk päls, ljuden. Längtar så till den dagen jag kan ha egen hund.
Det är säkert 5-6 grader och regn här. Julvädret som bortblåst. Allt julstök klart. Blir bara att mysa vovve framför nån serie idag.

God morgon
Idag är dagen då jag ska tvätta mattor och göra julgodis.
3 plusgrader ute
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Jag hade ett tungt möte inbokat till kl 10 idag. Igår kväll fick jag veta att mötet var inställt. Å så skönt då hinner jag med att rätta klart före jul! Hurra! Mötet blir sen och det löser sig men skönt att slippa just nu.
Jag äter frukost med katten Flisan i mitt knä, så mysigt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

40 mozartkuloc och 40 kolor gjorda.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God eftermiddag.
Plus 3 o moln.
Ska baka småkakor,städa o slå in julklappar idag.