Godmorgon torsdag 15 december
God morgon på er.
Vi har minus 11 grader. Fy attan vad äckligt.
Min man och jag ska iväg till Sahlgrenska. Vi är med i en studie sedan flera år tillbaks och det är dags för besök. De kunde fixa så vi fick tid samtidigt villket ju är jättebra.
/Maria
Morgon.
Minus 17
Inga planer för dagen.
- Redigerat 2022-12-15 06:15 av Pilspets
3 grader. Första morgonen där det inte varit minus 7 på länge nu. Jag är sjuk så får stanna hemma och tyvärr ta om det två provet jag skulle haft idag nästa vecka… Jag som redan längtade efter att ha överlevt två veckor fulla med prov. Idag blir det nog så att jag försöker göra lite småsaker i hopp om att kroppen orkar med.
God morgon.
Femton minusgrader ute, svinkallt helt plötsligt. Fy sjutton.
God morgon 😊 Liiite kyligt här -15 🥶 strax upp, äta, städa, packa och sedan ger jag mig av söderut 🤗
/Désirée
Godmorgon
Ja usch, idag är det 15 grader minus och snart ska jag cykla till jobbet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2: Krya!
God morgon!
Kallt kallt, och inte kul när elen är hög, men värme måste man ju ha.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon eller nått sånt.
Idag var det svårt att komma ur sängen.
Men nu är jag uppe i alla fall.
Minus 18 grader
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Här är det runt nollan. Är fortfarande riktigt sjuk. Kan inte sova liggande alls, och knappt sittande heller. Kroppen är fantastisk på många sätt men ibland undrar man verkligen vad meningen med vissa saker är.
Nu har jag och min man varit iväg på studien. Det är 6:e gången vi medverkar. De tar blodtryck, spirometri, EKG, blodprover m.m Det mesta är dock frågor om levnadsvanor och kost.
Samtidigt som man får en egen liten hälsokontroll så bidrar man till forskningen.🙂
/Maria
Just nu 18 gr här där jag bor. Vill knappt gå ut, men måste åka och handla.
-20 här. Stackars Maya vill bara göra sitt och sen gå in och jag kan inte klandra henne. Har tvättid till veckan, för hennes täcke hade ramlat ner bredvid kattlådan så Elrond kissade på det. -.-'
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Ingen bra dag idag. På morgonen klarade inte kroppen att göra något och på eftermiddagen lyckades jag inte komma igång då jag kände mig så seg av att inte ha gjort något halva dagen. :’)
Hoppas jag mår bättre imorgon. Är inte van vid att vara så ”oanvändbar”.