Godmorgon lördag 10 december
God morgon på er.
Minus 7 grader här. Usch och fy.
Vi ska iväg och veckohandla är planen.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
Godmorgon.
Hade hoppats på sovmorgon men kroppen gjorde för ont.
Några minus och snö. Underbart.
Idag Kalmar och köpa de sista julklapparna och gå på julmarknad
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Åtta minusgrader och det ligger ungefär en decimeter snö på marken. Det är väldigt vackert ute, men hade gärna fått vara lite varmare.
God morgon!
Se vad dagen har att erbjuda
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Morrn!
Sagolikt vackert ute! Vi har diverse stallsysslor idag, det får bli några i taget så går vi in och värmer oss emellan.
Livet är jobbigt just nu men hästarna skall förstås få sitt ändå och egentligen är det bara bra att vi kommer ut. (Vi = hunden och jag.)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Så nu har vi veckohandlat.
När min man kommer till kassorna och den stooora godisavdelningen så blir han som ett litet barn. Han försvinner bland hyllorna😃
De gånger barnbarnet är med och handlar är det inga problem. Han är inte särskilt intresserad av avdelningen men farfar försvinner haha.
/Maria
- Redigerat 2022-12-10 11:12 av Maria
Minusgrader även här, mysigt! Är lite småkrasslig med raspig hals så idag är det lugn dag hemma som gäller för mig. En kopp te och marmeladsmörgåsar blir det nu till frukost 😊
/Christina
Godmorgon
Hustomtarna värmer sig!
Ute är det kallt och nu har elräkningen för november kommit. Vi har sparat en och har en låg förbrukning men summan på räkningen är dubbelt så hög som förra året.
Nu är elen minst dubbelt så dyr som i november och förbrukningen mycket högre.
Vi får glädja oss år att vi kanske, har en ny katt på gång.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God middag! 😊 Kallt och vackert här också. Idag är det städa och dona här hemma som gäller, men fick det fantastiska matmagasinet Gastronaut igår, så det blir nog en del läsning också 😍
/Désirée