Godmorgon söndag 4 december
Eller inte riktigt Morgon. Mer mitt-i-natten. Har inte kunnat somna. Idag fyller farfar år🎊.
Ha en fin dag 🙂🍂☔🍁
Tjena^^
- Redigerat 2022-12-05 08:00 av Maria
Kom precis hem från ett event/en träff så det lär nog dröja innan jag går och lägger mig.
#0: Hoppas du finner lite ro.
#2: Har fortfarande inte somnat.
#1: vad roligt! Vilka spelar?
Tjena^^
God morgon på er.
Bara 1 grad hos oss. Brrrr.
Min son var också på konsert i går kväll.
Ha en bra dag alla🙂
/Maria
God morgon.
Här är det en minusgrad men än så länge ingen snö. Det är söndag, så jag ska veckostäda hos marsvinen.
Godmorgon!
Idag ska jag inte göra något särskilt faktiskt.
Ha en trevlig Andra Advent 🕯️🕯️!
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
#1:
WOW!! Va skoj!! Va han bra??
HH 🙂
God morgon!
Vaknade till detta idag:

Kom under natten. Sonen blev superglad så han vill ut och leka sen efter frukost och sånt hehe. Jag är sjuk så har ingen ork men tur att man har trädgård samt att hans pappa är hemma till 15 sedan ska han på julbord :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
god morgon!
God morgn
Nu är även sonen febrig.
Det löste sig med katthemmet men inte på ett sånt sett som jag gillar.En av personalen fick gå in och jobba på sin lediga dag.
minus två gradet och det har nog snöat lite i natt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Morgon.
Minus 3 o sol
Ska tävla i hästhoppning idag,så nervös.
#12: Så mysiga!
#13:
Åhh, , så trist , hoppas han blir frisk snart.
Men men , , bättre att en annan kunde hjälpa till vid katthemmet , inte bra för att jobba om du är sjuk. Du kan återgälda den fina hjälpen.
HH 🙂
God förmiddag!
Nu kör vi andra dagen av julmarknaden, Charlie har hittat rätt stånd (om han själv får bestämma! 😁).
Betydligt kallare än igår men det är åtminstone inte regn eller slask.👍
Ha en fin dag allihop!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#8: det var bra men lite varierande. Mycket bra arrangemang och bra dansnummer, bra drag. Men tappar lite (tyckte jag och min kompis) när det blir svenska ballader.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej på er 😊
Glöggkvällen igår var så trevlig. Strax kommer min familj och svärfar för lite fika. Vi firar mig idag då min ena bror inte kan i veckan när jag fyller år, och jag tycker det är som roligast när alla är med😊
/Fia ☁️