Godmorgon lördag 26 november
God morgon på er.
Här regnar det och är nästan 5 grader ute.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
Godmorgon
Överarbetad och utmattad och med det febertopp.
Låg hela em och kvällen igår. Sov hela natten och har precis gått upp.
Idag ska vi till Kalmar slott och julmässa. Det är så mysigt. Min väninna har aldrigt varit där.
På kvällen blir det mat för alla här hemma.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Tre plusgrader och så mörkt att jag inte har en aning om vad det är för väder. I morgon är det första advent.

God morgon
Hann inte med adventspysslet igår då det står på att göra listan idag,
Men först en promenad.
mulet och +2 grader.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Har ägg på kokning, ska starta kopp kaffe med
Idag ska julgardiner upp är tanken.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon
Har precis vaknat. Ska åka och ta en spruta idag.
Ha en fin dag 🙂🍂☔🍁
Tjena^^
Godmorgon, Trav idag, inte så mycket annat. Vi får se om jag lyckas åka iväg och titta på en medryttarhäst som jag kankse får bli medryttare på, komma dit ibland å så. Annars är det nog inget mer, ha en fin dag Alla!
#7:
Va roligt för dig!! 😊🥰❤️
Håller tummarna för dig!!
HH 🙂
#8: tack :)
#5: Fina Tjatte!😻
#11: Det var inte Corona!🥳
Vi har satt upp våra ljus och stjärnor inne.
Min man håller på med granris och en slinga ute på farstun. Mer än så har vi inte.
Vi brukar sedan sonen var liten sätta upp allt till första advent men noga med att ta bort det mesta efter juldagarna. Så hos oss är det jul cirka fyra veckor.
Numera har vi inte så mycket pynt alls.
Krubban och gamle tomten Gabriel flyttar till barnbarnet. Krubban har varit nedpackad sedan många år.
/Maria
#10:
Tack fina !! 🥰❤️😸
HH 🙂

Nu är julgardinerna och adventsstjärnan uppe i köket.
Planen var att baka saffransbullar men det fanns ingen saffran hemma.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Vi har inga gardiner alls. Inte ens på jul😉
/Maria
God eftermiddag 😊 Jag och valpen är hos mina föräldrar över helgen då sambon ändå jobbar hela helgen. Natt dessutom, så han sover ju under dagarna.
Jag och mamma har sysselsatt oss med skogspromenad med valpen, hämtat ut paket, köpt nya kängor till mig och sedan handlat mat. Nu är jag himla seg, så det blir nog en fortsatt lugn dag för min del😊
/Fia ☁️
#17:
Ojoj. . Då , annorlunda 😊
Har du aldrig 🤶 jul gardiner ?
HH 🙂
#19 Förr hade vi julgardiner men hade en "klätterkatt" som hette Fritz. Sedan kom Moritz som satt som en kanariefågel på gardinstängerna😉
Sedan dess har vi varit utan gardiner. Vi har lampor som hänger eller står på fönsterbrädan och så växter.
/Maria