Godmorgon lördag 12 november
God morgon på er.
Här är hela 14 grader och uppehåll.
Hoppas ni får en fin lördag.
/Maria
God morgon!
Är cirka 13 grader ute här, inte klokt egentligen i november månad. Men jag är tacksam för det, gillar inte kyla.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon.
10 grader och tjock dimma. Ska försöka fixa en hel del idag.
Sovit oroligt inatt - tänker på vår älskade Freya. Så jobbigt just nu.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
Vaknade med en rejäl ryggvärk.Svårt att röra armarna och det bränner och hugger i ryggen.
Nåväl tar mig ut och går en sväng.Att sitta vid datorn fungerar nog inte,
Ha en bra dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊 Rejält blåsigt, uppehåll och 13 grader här. Knät bättre, så kan nog ta en lite längre promenad med Zaki idag 🐕
/Désirée
God morgon. Ser ut att bli en dyster dag ute. Plus att jag blivit extremt förkyld och hostar och snorar och har feber. Och ack så ont i halsen jag har. Inte roligt för fem öre.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#6: Krya!
Godmorgon.
Plus 14 o moln.
Ska sy o julhandla.
Måste oxå plugga inför nationella prov.
O plugga matte o spanska.
Godmorgon, idag är det trav, inge mer.. Ja en fin dag alla!
Godmorgon
Idag blir det varmt. Mot +17.
Kaninerna är i hagarna och äter frukost. Selträning står på schemat. Ska även iväg o kolla på en kastrerad hane som jag eventuellt ska låna till belle. Hon behöver sällskap och har ingen till henne. Så en gullig familj vill låna ut sin kastrat till mig.
Iväg och bada Idag. Grannen ville följa med. Se hur många grader det är i havet nu.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God förmiddag.
12 grader ute, halvmulet men inget regn. Helt otroligt varmt i början av november.
#6:
Ojojoj, , stackare , hoppas det blir bättre ,
Krya på dig! 😊🥰
HH 🙂
#12: Tack! Har åtminstone inga måsten i helgen så kan ta det lugnt och vila. Så länge jag går ut med hunden och ser till att katternas lådor är rena osv så kan jag spendera resten av tiden i sängen. Än så länge har jag inte heller några möten eller sånt inbokat fören onsdag. Så skönt att kunna andas ut och bara må röv och se ut som en lodis och inte tvingas försöka se frisk och glad ut. xD
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"