Godmorgon onsdag 5 oktober
God morgon på er.
14 grader har vi här.
Ha en bra dag mitt i veckan alla.
/Maria
- Redigerat 2022-10-05 07:10 av Maria
Godmorgon.
Plus 12 o moln.
Inga planer för dagen..
Godmorgon
Nollgradigt här och dimmigt.
Inga planer för dagen.
Ha en fin dag 🙂🍂☔🍁
Tjena^^
God morgon 😊 Mulet och 13 grader här. Blev ingen utflykt till Bäckebol igår, men idag ska jag åka dit 😊
/Désirée
#0: god morgon!
13 grader och mul i Halmstad
#3 Du får berätta sedan🙂
/Maria
God Morgon 🌝
10,2 plus och gråmulet. Ska försöka köpa en födelsedagspresent idag, annars kökstjänst att ta vara på egenodlat
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
God morgon.
Mulet, dimmigt och 13 grader.
God morgon
Mulet men förhoppningsvis klarar vi oss ifrån regnet.Båten ska mastas av idag.
Vi var och hälsade på hos sonen med fästmö igår.Huset är så mysigt men tapeterna är gräsliga så de håller på med att måla om lite här och där.Därför står deras säng i det som ska bli träningsrum och de mesta av möblerna står i mitten av rummen för att lämna väggarna fria.
Ha en bra onsdag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon. Studiedag idag. Ha en trevlig dag!
Regnar som tusan och är riktigt kallt ute. Har inte sovit en blund sen några timmar innan jag skrev i förra tråden och känner mig helt förstörd. Och nu kanske TMI men skitsamma, har lyckats dra på mig svamp igen och om någon annan kvinna här någonsin haft det så vet ni nog hur vansinnig man kan bli av den där förjävliga klådan som man inte kan göra nåt riktigt åt alla gånger för klia går inte för då gör det bara ont så inni…
Har iaf börjat behandla det så hoppas det släpper om några dagar. Men idag kommer inte bli en bra dag, det känner jag tyvärr på mig. Urk.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Nu kom hällregnet.
/Maria
#10: Svamp är vidrigt. Stackars, stackars dig.
#12: Ja, gud, är tortyr. Jag kände åtminstone igen det sen sist jag hade det (många år sen tack gode gud) så behövde inte gå till gyn eller något. Visst, försvinner det inte med behandlingen från apoteket får jag ju göra det. Men måste stå ut några dagar till…
Svamp är vidrigt.Fick det som biverkning efter en P-spruta.
Det blev ingen avmstning av båten idag.Dels lång kö till kran och dels regn.Passade på att pliocka in alla mina pelargoner och sätta igång belsyninge ute i blommrummet.
#14: Man blir mordlysten.
Oftast när det kliar någonstans, ja då kan man bara klia. Utan att tänka på saken. Man har ett myggbett på benet? Ja men då kliar man om man känner det. Men där det gör fysiskt ont så inni farmors banangruva om man kliar??? Ja vafan gör man förutom att svära så att till och med djuren går och gömmer sig för att slippa höra. 🤐
För övrigt.
Man vet att man inte fått tillräckligt med sömn när man går in i en lite allt-i-allo butik med tanken att köpa "mat man kan äta direkt" och cigg. Och så kommer man ut med…
WAIT. EFFING. WAIT. FOR. IT.
Skinkost i tub. Saltkex med sourcream and onion smak. Och tre burkar energidryck.
JAG VET INTE ENS VAD HJÄRNAN GJORDE!
Den sov fan under tiden tror jag. Jag kommer inte ens ihåg att jag valde produkterna. Såg dem i påsen efter och tänkte, jaha, spännande…
Kan tillägga att jag har inget bröd eller smör till skinkosten. Har inte den vanliga mjukost jag brukar ha till dessa saltkex. Och… öh ja energidrycken går väl att förklara med att jag var trött?
Fick iaf med mig cigg hem. 🙄
God kväll :)
Maten är på spisen, strax äta.
Jobbat hela dagen.
Går på nytt schema på måndag, hoppas att det blir bättre än förra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jahapp. Först var det Eddie Meduza som sjöng högt om folk som var romantiska med kor och ikväll var det Pippi Långström temat på hög volym när jag öppnade fönstret en skvätt för lite frisk luft.
Haha, blir detta en konserthöst från skogen tro? 🤣
Men jag tänker inte säga att jag klagar. Gud klockan är inte ens 8 på kvällen än och nu är det knäpptyst. Blir de roade av sin musik tidigare än såhär så är det inga problem, hehe.😎🤷♀️