Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 174 ggr
[EM_L]
4

Godmorgon lördag 20 Augusti

Dagarna flyger iväg… sommaren har gått alldeles för fort och snart börjar jag med studier på gymnasiet igen 😂😢 Lite blandande känslor där men hoppas på att det går okej!

I varje fall så vaknade jag upp från smärta av tandställningen som blev nyfixad igår så har tagit smärtlindrande tabletter.

19 grader och för mörkt för att jag ska avgöra vädret, börjar bli mörkare nu på morgonen också vilket jag tycker ändå är mysigt.

Ha en bra dag alla!

Maria
3

God morgon på er.
Här är 17 grader men mulet.

Ha en bra lördag dag alla.

/Maria

Ljungåsen
3

God morgon.

Mulet och 16 grader ute. Jag tycker det är väldigt skönt att det inte är så varmt.

#0: Jobbigt att vakna av att det gör ont. Hoppas det lägger sig under dagen.

Pilspets
1

Godmorgon.
Plus 21 o regn.

Regnar som 17!

MonicaLagerquist
2

God morgon
Mulet lätt regn och 21 grader.
Plocar och donar inför kvällens skaldjursfest.
Var just ut och plockade björnbär till tårtan .
Idag önskar jag att vi hade ett kylskåp till.
Ha en skön lördag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon 😊

Tråk väder , 21 g och regn idag ,
Film dag ,
Skönt med en sån . 😊

Frukost och kaffe ☕️
Ha en fin dag alla!

HH 🙂

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Godmorgon!

18 grader och molnigt

Vaknade tidigt idag, va kl 7. Så himla skönt att komma in i morgon rutiner igen

Skolan började i torsdags, riktiga lektioner på fredagen, jag var super nervös för att lektionerna skulle bli svåra.. än så länge är det
enkelt dock.

Ska fixa lite med mina byxor idag, annars inte så mycket planerat

Ha en bra dag alla!💩

DesK
0

God morgon 😊 Mulet och det ska regna idag. Jag ska handla och fixa inför imorgon, när jag ska bjuda mina döttrar på lunch 😊

/Désirée

citytjejen
3

Godmorgon!
Regnar här och är lite svalare, inte mig emot. Vi ska städa idag så då får det gärna regna 😀

Ska bli skönt sen när den här fuktiga luften/rötmånaden tar slut så man slipper den klibbiga hinnan på kroppen haha.

Hur som helst, idag börjar vår andra semesteromgång, två veckor ledigt är det nu som gäller 😀🥳

/Christina

aggeelin
2

Godmorgon
Vi har nästan avslutat frukosten som då kanske ska kallas brunch.

Här har det regnat ca 32 mm från 00.30 till morgonen. Längesen det kom så mycket regn.

Idag ska vi bort på em för ett bad I sjö ock så lite surströmming 🐟😍

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2

Du fick en gilla av mig trots surströmmingen 😉

/Maria

Åsa S
1

Mina lektioner började för 2v sedan vi hade bara 5v sommaruppehåll. Min mans studier börjar nästa vecka han pluggar dock inte heltid. Jag har bara lektioner 2 dagar i veckan så det är rätt lugnt och igår pluggade jag på badstranden och badade. Jag bor bara 1km från en badplats.

Idag är det föreningens 50årsfirande 1år för sent pga av coronan så de har planerat i 2år nu, och så blev det sånt här väder en del måste sitta ute under partytält alla får inte plats i föreningslokalen hoppas inte tältet blåser bort.

aggeelin
2

#10: tack! jag är ju uppvuxen med den 🐟

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2

Nu har sonen och hans lilla familj varit här och fikat. Jag och barnbarnet var ute och hade vattenkrig en stund så jag är ganska våt nu haha😃

Det blev ännu en solig och varm dag här.

/Maria

Maria
2

Min svärdotter var på Ullevi igår och lyssnade på Håkan Hellström. Vi kunde svagt höra musik hem. Vindarna blåste väl åt rätt håll😉

/Maria