Godmorgon fredag 12 augusti
Godmorgon allesammans! (Godnatt för mig đ)
18 grader hÀr.
Ska snart gÄ och lÀgga mig. Ska trÀna idag, ca 2 timmar. IgÄr, eller för mig sÄ Àr det vÀl idag??..
SĂ„ hĂ€nge jag iaf med mina vĂ€nner innan skolan vilket var mysigt. Ha en bra dag alla!đ
Godmorgon!
Plus 16 o natt.
Vaknade av 200 myggbett.
Godmorgon pÄ er.
HÀr Àr lÄgt stÄende, strÄlande sol och 17 grader redan. HÀrligt.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God morgon.
Dimmigt men redan 16 grader. Prognosen för idag sÀger 24, hoppas verkligen att det inte blir varmare Àn sÄ.
God morgon
+18âïž
Det ska tydligen bli minst tio grader till idag.
IkvÀll ska vi grilla.
Kattutan men stolt PlÄtis Àgare
GOd morgon!
Sista helgen innan jobbet kallar igen efter semestern. KÀnns vemodigt. Jag Àlskar jobbet, men Àr tungt nÀr det ska vara sÄ varmt som det ska vara nÀsta vecka samt detta med varannan helg.Men ska bli kul att trÀffa kollegor igen och de gamla :)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#5:
Ojojoj, , det kÀnns alltid sÄ jobbigt nÀr man ska tillbaka till jobbet efter semestern . Man Àr lite seg tycker jag . Jag satt alltid pÄ klockan lite före sÄ jag kom upp.
Trevlig helg till dig !!
HH đ
#6 Ja jag jobbar ju ibland dag, ibland kvÀll. Men börjar kl7 pÄ mÄndag, kommer vara segt :P
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Godmorgon
Nu Àr det den sista semesterdagen! Allt roligt har ett slut men jag har ett roligt jobb ocksÄ. Det enda som Àr trÄkigt med jobbet Àr att jag Àr kvÀllsmÀnniska och inte gillar att gÄ upp tidigt pÄ morgonen.
PÄ mÄndag ska jag sitta hemma och lÀsa jobblitteratur. Jag hoppas att vÀdret hÄller sig skapligt sÄ att jag kan sitta ute.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Nu har min bror och svÀgerska Äkt. De ska pÄ husvisning. Skulle de flytta sÄ kommer det bli nÀrmre till oss sÄ jag hÄller tummarna.
/Maria
#10: hoppas hoppas!
Godmorgon alla!
24 grader hÀr
Vaknade ca 9.
Ska trÀna idag, annars inga större planer, ha en bra dag alla!
#8 Fina bilar.
Min första bil var en röd folkvagn.
Kattutan men stolt PlÄtis Àgare
#8:
WOW!!
Riktigt coola bilar !!!
HH đ
Vi har 31 grader ute nuđđ
/Maria
#15: varmt och skönt!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#25 , Underbart!