Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 173 ggr
MonicaLagerquist
2

Shopping

Gillar du att shoppa?
Fönstershopping,nätshopping eller går du på stan och shoppat.

Stolt ägare till tre La permer

Karmatarerskanise
2

Bara om det är matvaror.

Pilspets
3

Om det är i djuraffärer.

Soligajag1
2

Ibland kan jag tycka att det är kul att gå i kläd butiker , Loppis och Second Hand tycker jag om.
Sedan på torget och handla grönsaker och frukt 🍇

HH 🙂

Fridaaaa
3

Gillar att shoppa men bor ute på landet och dåligt utbud på butiker, så blir mest via nätet.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2

Nej, det är inget jag är intresserad av. Bara om jag behöver något. Loppisar kan vara kul i lagom dos😉

Min man brukar säga att jag är det "billigaste fruntimmer " han känner 😉

/Maria

Karmatarerskanise
1

Ja loppisar kan jag ju faktiskt helt frivilligt gå och kika på nu när Maria påminde mig :)

MonicaLagerquist
2

Shopping är inget för mig.
Har till och med nästan slutat med loppissshopping.
Jag har det jag behöver.

Stolt ägare till tre La permer

DesK
0

Jag älskar att fönstershoppa. Så roligt att gå på stan och titta i skyltfönster. Dessvärre är jag nog en synnerligen dålig kund, för jag köper ytterst sällan något.

/Désirée

Caeli
1

Nej tycker inte om att shoppa.

Har även tröttnat på loppisar. Alldeles för lätt att köpa saker som man inte behöver eller hade planerat bara för att det är billigt.

citytjejen
2

Gillar att shoppa! Bästa jag vet är att ha skrivit lång inköpslista och sen gå med vagn på t.ex Ica Maxi (det ska vara rätt folktomt också annar är det inte så kul) och fylla vagnen, både med saker som står på listan och spontana grejer man hittar och vill ha 😀

Kläder, skor, skönhetsprodukter m.m är också roligt att kolla på och även köpa. Både i butik och online. Clas Ohlson är kul också, likaså bokaffärer 😊

/Christina

[EM_L]
2

Beror väl mycket på humöret tycker jag för min del. Vissa dagar tycker jag om att gå i affärer främst då konsthandel, djuraffärer eller second hand. Ibland kan shopping center vara roliga, men ofta inte.

Karmatarerskanise
2

#7: jag har också det jag behöver. Men ibland villhöver jag saker 😁

Zadeira
2

Tycker om att fönstershoppa på nätet, kan sitta på hemsidor jag vet jag aldrig kommer beställa från och gå genom sida efter sida, lägga i varukorgen osv, sen aldrig köpa.

Soligajag1
2

#5:

Haha. . "ler" , men det är väl en mycket bra "egenskap" .

När man blir äldre har man dem kläder man är nöjd med tycker jag .

Ev. någon klänning på nätet , ,

HH 🙂

[EM_L]
1

#5 Får mig att tänka på när jag nu i tonårsdagar inte vill ha någonting överhuvudtaget mer än väldigt få grejer och som jag är säker på kommer till användning. Min pappa nämnde då och då när han stod för kostnaderna (innan jag fyllde 18) att jag var barnet som ville ha minst grejer och såg till att jag skulle använda de.

Blev alltid att han inte brydde sig mycket om att jag köpte konstmaterial för hans pengar i icke myndiga dagar för jag satt ändå och använde det efteråt 🤪

Scorpio97
2

Jag fönstershoppar gärna både på nätet och i butik, men föredrar i butik. Men det är inte så ofta jag faktiskt köper något och även på föredrar jag butik framför online :)
Gäller i princip alla sorters butiker också

//Jessie

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Älskar att shoppa!

Speciellt djur affärer och second hand, kläder ifall jag hittar något