Tack iFokus
Jag har varit sjukskriven en längre tid och är det året ut . Jag är så tacksam för att iFokus finns. Här finns allt känns det som. Människor att "prata" med om allt och ingenting. Man känner sig aldrig ensam.
Så många tips och idéer jag fått här, så många roliga och ibland mindre roliga diskussioner . Så många underbara människor som bjuder på sig själva.
Så mycket erfarenheter och kunskap det finns.
Så tack iFokus och alla härinne 💛💚💙💜
/Maria

Ja visst är det härligt.
Stolt ägare till tre La permer
Håller med. Här får man oftast svar på i princip allt man vill fråga om, eller bara diskutera. Eller få säga sin mening. 🌼
Kram Maria! 🤗💞🌷
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Håller helt med!🌻
Min ångest har bl7äivit mycket bättre sen jag skapade mitt konto här.
#0: Håller med! 💜
iFokus har gett mig så många skratt, säkert ett par (oupptäckta) gråa hår och så otroligt mycket ny kunskap. Känns som att jag lär mig något nytt här varje dag.
// Harley
När jag såg rubriken trodde jag att du skulle avsluta ditt konto. Vilken tur att det inte var så. 🤗
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#6 Nej än blir ni inte av med mig😉
/Maria
#7: 👍😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Så härligt här inne och god stämning 😊💙
/Christina
#7: Ack, och detta som varit mitt mål senaste året, vad ska jag nu ta mig till?! 😥
Haha nä, usch skämt åsido. Det är alltid så kul att se dig Maria, och det är så trevligt att prata med dig och är glad att du också känner som jag att man kan få ut så mycket från iFokus!
Och skulle något här någonsin stressa en rejält hoppas jag man känner att man kan ta en semester 1-2 veckor för att fokusera på annat innan man kommer tillbaka, istället för att börja känna att iFokus bara är negativt och sen lämnar man och återkommer aldrig igen. Det vore så tråkigt!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#11 Håller med.
/Maria
Du har så rätt Maria , jag är med Tacksam för att iFokus finns ,
har lärt mig mycket om kroppen , knoppen , kläder , olika maträtter , fått se så mycket vackra bilder från olika medlemmar !!!
När man känner sig nere blir man alltid uppiggad av iFokus!!
Många varma kramar till dig Maria!!
Hillevi o kissarna
HH 🙂
Ja, iFokus har räddat många långa ensamma dagar och nätter. Synd bara att det inte finns fler nattugglor att prata med, efter kl.00.00/24 så är det nästan helt dött här inne.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#14 Jag sover som en stock då😉
/Maria
#14: Schäkta, men det är typ då jag mest är vaken haha. Min sömncykel är lite av ett skämt. Så hej hej jag är förmodligen vaken där du tror pga det!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#14: mig kan du lita på😂 jag är vaken dygnet runt.. typ. Bara inte på morgonen
Älskar iFokus
#14:
Det är olika , men då brukar jag kolla på film 🎞 eller serier om jag är uppe , lyssnar på en bok 📕
Du får väl skriva ✍️ härinne att du önskar att det finns fler ’natt ugglor’ som vill chatta här . 😊😜🤓
HH 🙂
#20 Tack själv Agge 🙂 Bästa medarbetaren💕
/Maria
Ja oj vad iFokus har gett mycket genom åren. Onlinevänner, telefonvänner, irl vänner, erfarenhet, kunskap, sällskap, stöttning, ansvar och härliga upptäckter. Några sura upplevelser också förstås, som man fått lära av.
Tyvärr saknar jag många som var en del av ifokusupplevelsen de tidiga åren. Några har avlidit, varav en kom att bli en betydelsefull mentor under en svår tid i mitt liv. Även hennes sista tid på jorden lyckades hon bry sig om andras mående. En annan fick ms och kunde inte längre skriva och försvann, även hon kom att betyda mycket. Några lämnade iFokus och tomrum här inne men lever och mår bra. Vissa är kvar men som i verkliga livet förändras relationer med tiden även online.
Saknar den tiden då det var aktivitet dygnet runt på många sajter och fler aktiva medlemmar. När sajter hade sajtträffar irl.
Niklas, Erik och Johan imponerar än idag! En annan hade bränt skäppet för länge sedan med tanke på otacksamhet som kastats mot dom lite här och där. Tur rätt personer skapade iFokus så vi fått möjligheten till allt!
Men allt har sina uppgångar och dalar. Helt naturligt. Hoppas på att det inte tar slut under min livstid. iFokus har ju varit en del av nästan halva mitt liv. Vilken resa rent personligt jag har varit med om sedan 2006 när jag gick med. Otroligt hur tiden går.
- Redigerat 2022-07-28 06:30 av Karmatarerskanise