Fikar
Så mysigt.
/Maria
#1:
Ja , jag tyckte det . Vilken chock jag fick när jag kom in där !!!
Helt annorlunda än förra gången .
Allt går i rosa !!!
Skyltarna utanför med .
Hon berättade att hon hade allt i rosa hemma oxå . Jisses!!
Muggarna va av rosa med , men Cappuccino koppen va vit .
Mycket trevlig kvinna .
HH 🙂
Haha, påminner om vår första egna lägenhet. Allt gick I gammalrosa. Min stackars man var snäll och hängde på😉
Vi hade t.om rosa julgranskulor
Idag kan jag inte riktigt förstå det🙂
/Maria
Mysigt.
Var i stan ligger det?
#4:
Tackar !!!
Här i Malmaberg , I närheten av La perla .
Så mysigt är det . Ska fråga min väninna när hon kommer nu om vi kan gå dit och fika en dag. Dem har vedeldad pizza med.
HH 🙂
#3:
Haha, , , det kan jag verkligen förstå !! Nja, , jag skulle inte själv inreda det riktigt så med bara rosa , , skulle nog ta en blå nyans med .
Men men, , vågat av denna kvinna.
HH 🙂
#5: jaha, där borta.
Haha, inte varit i de krokarna sedan jag flyttade från malmaberg för vad som känns som en evighet sedan.
Men kan alltid ta bussen ut dit vid tillfälle. 😁
Vet ju inte om de har något på menyn som passar för veganer, men om inte annat så kan man beställa svart kaffe. 😁
#7:
Okej , , ja, jag har inte bott här så länge , 5 år i Oktober .
Flyttade från Bäckby efter 30 år, fick nog.
Detta område är så lugnt , jag bor på Svarvargatan .
Grönt och en oas jag trivs i .
Jodå , det finns vegan mat, men pizza botten måste du nog be om en annan , annars är det ju deras pizza deg.
Dem har sallader , inte dyrt heller 105:- , fantastisk service , hon kvinnan kom till o med ut med kaffe till ett sällskap som va där samtidigt som jag.
DET är service !!!
HH 🙂
#9: ah. Lustigt. Flyttade från malmaberg för att jag ville få lugnt och känna mig trygg. 😂
Bra iallafall att du trivs där du bor nu. 👍
Åh på det viset. Är inte överdrivet förtjust I pizza, men som sagt så tar jag gärna en kopp kaffe. 😁
Så roligt med annorlunda inredning 😊👍
/Désirée
Nu ska jag förbereda för fikat i Lekparken som jag ska bjuda mina kompisar på.
Kan berätta att när jag jobbade i stan i stora Biblan / Cafet därinne . Lagade jag mycket vegan rätter . Vi hade till o med en Lördag då det va en "egen vegan dag" , det kom mycket olika företag och sålde sina varor .
Jag bakade Vegan äppelkaka + vegansk vaniljsås !!!!
Swish så va det slut!!!!
Maten bestod av sallad , soppa , gryta . med mitt bröd till.
"hahha, " , , så komiskt , VÅLD finns överallt!!!
HH 🙂
#12: kan tänka mig det. 😁
Alpro har börjat med en färdigblandad vaniljsås som faktiskt är riktigt god, om du av någon anledning skulle baka veganskt igen.
Ja, det gör ju tyvärr det.
- Redigerat 2022-07-06 14:35 av [Moon AppleGrey]