Linnen
Linnen är ett användbart plagg.
Använder ni linnen?
/Maria
Ett basplagg. Har många, många, flera olika modeller
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ett basplagg som flocken säger , jag har massor med linnen i olika färger , har oftast ett linne under min t-shirt , liten jacka , olika plagg över linnet.
HH 🙂
Jag har flertalet linnen och jag använder linnen dagligen under toppar och tröjor. På sommaren så använder jag bara linne om det är varmt och då sover jag även med linne😉
/Maria
#3:
Samma här , jag sover oxå med ett linne.
HH 🙂
Japp använder mycket linnen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Oj så vacker.
/Maria
Faktiskt inte så ofta.
Jag har bara linnen när jag har en tunn vit skjorta, då är det enda gången.
Jag vet många som har linnen under T-shirts, men jag har själv aldrig det under.
#8 Det har jag sällan hört någon som har, inne under tshirt, annat än om det är tunn tshirt.
#9: jag har linne under t-shirt. Framförallt om vädret är på gränsen till att bara ha linne. Då kan jag bara ta av mig t-shirten sen.
På vintern alltid linne under alla tröjor för värmen
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Linne på året runt.
Vintertid med en tröja utanpå
Sommartid bara ett linne
Stolt ägare till tre La permer
#10 Ja under många långärmade har jag men typ aldrig under tshirt :P
Mest under vintertid men knappt överhuvudtaget. Beror mycket på vad för kläder jag har just den dagen.
Och använder mest skjortor under tröjor eller t-shirt. På sommaren så är det tunna långärmade skjortor jag har.
Ja på somrarna har jag ofta linne
Endast inomhus, då jag inte bär bh om jag inte skall ut bland folk och det måste vara väldigt varmt om jag skall ha linne på mig.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Gillar att ha linne under vanliga tröjan när det blir lite varmare, för då blir det inte svettfläckar under bysten.
Annars är det väl främst när jag tränar som jag har det.
Brukar ha linnen :) dock inte bara, så jag brukar ha en tunn, öppen skjorta över.
Linnet ska helst vara ”croppat”
#17 Vad är croppat?
/Maria
#18 Magtröja typ :)
#19 Aha😀
/Maria
Brukar under vinterhalvåret ha linne under en tjockare tröja eller t-shirt. På sommaren har jag ofta bara linne, eller linne under någon tunnare eller typ transparent topp. Så året om bär jag linne.
Alltså jag kom på att jag har finare linnen som är mer som topp så det brukar jag ha också.
#18: ja typ magtröja, ofta klippt. Eftersom att jag alltid har högmidjade byxor så passar det perfekt
- Redigerat 2022-06-23 11:12 av HaMsTeRpLaMsTeR123