Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterordet-är-fritt-väl-valda-ordhus-och-hem
Läst 169 ggr
Maria
2

Kyl/frys

Vad har ny för kyl och frys hemma?
Har ni hög kyl eller delad kyl/frys? Separat frys eller annat?

/Maria

Soligajag1
1

Delad frys / kyl -större kyl och mindre frys .

Ibland skulle jag vilja ha en större frys , då jag storhandlar .

HH 🙂

flocken
4

Vi har 180 kyl o 180 frys.
Passar min man ypperligt då han är 193cm. Jag med mina 163cm får kolla underifrån på översta hyllan för att se vilka burkar det står där 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Åsa S
2

Jag har en kombinerad kyl och frys i köket, det är syrrans gamla. Tdigare hade jag bara kyl i lägenheten det var bara det som fanns när jag flyttade in. Jag köpte dock en frysbox och den har jag i mitt förråd

Fridaaaa
3

Vi fick hem nytt i lördags. Vi hade delad frys/kyl plus extra liten frys bredvid.
Men fungerade inte i längden på 3 personer, och 1 hund och 2 katter (de har sin mat i frysen med).Så nu har vi hel kyl och frys :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
2

En kyl och en frys i fullhöjf i köket och två guulljöjdsfrysar i rummet bredvid köket.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2

Vi har delad kyl/frys i köket nu men vi behöver större kyl helt klart.

Vi hade kyl i fullhöjd innan och frys i förrådet men min man ville ha delat i köket som vi hade från början.

Nu har även han insett att vi behöver en kyl i fullhöjd igen. Ett himla bytande och onödigt att köpa nytt men men….nu är vi överens😉

Så det blir förhoppningsvis en stor kyl nu i sommar.

/Maria

DesK
0

Vi har tre fullhöga frysskåp och två kylskåp 😊😎

/Désirée

citytjejen
2

Vi är två vuxna i hushållet och bor i en tvåa. I köket har vi delad kyl och frys. Vår gamla delade kyl och frys lyckades min man få liv i efter att den lagt av så den har vi i vardagsrummet för extra förvaring och som öl- och vinkyl. Sen har vi dessutom en till liten kyl i vardagsrummet som vi köpte för längesedan för extra förvaring. Vi har löst det i vardagsrummet med ett draperi och bakom draperiet har vi hyllförvaring och de extra kylskåpen, mycket praktiskt😁

/Christina

Lona
2

Jag har delad kyl och frys, 2/3 är kyl och resten frys. Är helt nöjd med det, tidigare var det fullhöjd på båda men jag frågade om jag kunde få ett högskåp i stället när jag flyttade in.
Jag vill hellre ha förvaringsutrymmet, behöver inte så stor kapacitet för kyl och frys. 🙂
(Dessutom är jag väldigt nöjd över att jag vågade fråga! 👍😄)

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Tarotstollan
1

Har delat kyl och frys. Kylen är ok men jag tycker frysen är för liten, endast 3 lådor varav en är hälften så stor som de andra två.
Funderar på att köpa ett fristående frys till.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

#9:

Okej, härligt!!
Och att du vågade fråga ?
Jag är en sådan typ som frågar om allt , tex när killen kom och skulle installera spisen , jag "babblade" på, han tänkte säkert : fysjutton vilken jobbig tant , , "ler brett" .

HH 🙂

91Marran
1

I min första lägenhet hade jag bara en liten kyl med ett litet frysfack.
Nu har jag en stor frys och en stor kyl. Vi har en liten frysbox i verkstaden.

Mvh
Mig

Maria
1

Sonen har en sådan där stor kyl med två dörrar. Det hade jag önskat men vi får inte plats här hemma.

/Maria