Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketterordet-är-fritt-väl-valda-ordmat-och-dryck-livets-godakärlek-och-relationer
Läst 160 ggr
[Tismon]
4

Mors dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Kommer ni fira era mammor imorgon? Jag håller just nu på att baka en äppelpaj-cheesecake till min mamma. Jag hoppas att hon blir glad och tycker om den! 😊

Scorpio97
3

Ja, jag har köpt en bok till min mamma som hon ska få imorgon. Min syster och hennes man kom idag och hade med sig blomma, och så blev det lite fika också :)
Sen har min mamma nyligen köpt växthus så vi barn har lovat att hjälpa till och montera det som morsdagspresent. Men det blir utspritt på fler dagar.

//Jessie

[Tismon]
2

#1: Åh vad snällt av er att hjälpa henne med växthuset!

[Tismon]
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nu blev kakan klar

Scorpio97
3

#2 Jag ser det som ett bra tillfälle att umgås också så jag tycker bara det är kul att hjälpa till. Mamma har pratat om att hon vill ha växthus i flera år så det är roligt att det äntligen blir av. Men det är mycket som ska göras, så vi får se hur trött jag är på växthuset innan det är klart, haha.

#3 Ser väldigt god ut!

//Jessie

Magrat
3

Min bror och jag har skickar en bukett blommor med blombud, plus en donation till läkare utan gränser till vår mamma som precis fått sin läkarlegitimation.

Vi bor båda för långt bort för att bara kika in en stund under dagen.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Fridaaaa
3

Jag jobbar. Firade min mamma i torsdags :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tarotstollan
2

Hade planerat det men mamma sa att vi struntar i det. Hon hade inget hemma att bjuda på sa hon, fast det är väl jag som skall bjuda henne egentligen!?😁😉
Och då sa jag att det hon ville bjuda på skall ju varken hon eller jag äta egentligen, (vi har ju båda diabetes), så skrattade vi båda.
Får se om vi kan träffas senare någon gång snart.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
3

Jag brukade fira min mamma när hon levde för det kändes som om hon var noga med det.
Själv har jag i alla år med sonen försökt att tona ner denna dagen. Vi träffas så ofta ändå och jag gillar inte att bli firad. Inte på min födelsedag heller.

Det räcker med att han slår en signal😉

/Maria

Soligajag1
1

Firade alltid förut när mamma levde.
Skriver en poesi till henne på Poesi sidan och tänder ett ljus för henne idag.

Alla mina tankar går till mamma idag.

Grattis älskade mamma uppe på ditt moln!!

HH 🙂

DesK
1

Har aldrig firat min mamma, som är död sedan 40 år. Däremot brukar mina barn höra av sig och ofta får jag en blomma av killarna här hemma 😊

/Désirée

MonicaLagerquist
2

Nej min mor är död och mannens mor gick bort i fredags.
Ev kommer någon av ungarna ut idag..
En av sönerna ska på husvisning i byn idag så de kanske tittar förbi.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
2

Fick en hälsning via FB från dotterm

Stolt ägare till tre La permer

[Tismon]
2

Firade hos mamma igår och det var trevligt. Hoppas ni alla hade lika trevligt!