Mingelprat
Är du bra på att växla ett ord eller två med främlingar.
Eller pratar du aldrig med folk du inte känner.
Stolt ägare till tre La permer
Har ofta svårt för att prata med främlingar på fester och andra tillfällen då småprat och mingel känns (enligt mig) påtvingat 😝
/Christina

Jag byter gärna ett ord eller två med främlingar .
Stolt ägare till tre La permer
Jag pratar ofta och gärna med främlingar. Typ på spårvagnen, i väntrum eller liknande.
/Maria
Jag har inga problem att prata om det är nåt särskilt jag vill, typ fråga om vägen eller vad klockan är.
Men att bara gå fram till någon och börja prata om vad som helst utan att vilja något särskilt är jag nog inte så bra på.
Speciellt inte efter att jag faktiskt gjorde det en gång vid en busshållplats medan vi väntade och kvinnan svarade mig. "ville du mig nåt särskilt eller?"… med frågande min…
Så jan kände mig rätt dum och aktar mig i fortsättningen för att bara börja prata och att folk ska tycka man är konstig.
Jag arbetar i en kassa med mycket kunder. Både stamkunder och nya kunder. Jag hade lite svårt i början men nu pratar jag med främlingar utan problem.
Mvh
Mig
Jag var blyg fram till gymnasiet, under gymnasiet släppte det. Nu är jag inte det. Men sedan beror det på vilket humör jag är på om jag vill eller inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag jobbar med att prata med folk så blyg är jag verkligen inte. Har inga problem att bli inföst i nya grupper och passa in och kan till och med tycka att gruppdynamik är ganska spännande. Jag är otroligt utåtriktad och social. Den är en av mina största styrkor.
Att jag sedan trivs bäst själv och egentligen har ganska lite behov av andra människor, det vet bara de som känner mig väl.
#4:
Ja du , det finns mycket konstiga människor , jag skulle be om ursäkt då och sen bara gå . Om du visste vad många människor som har börjat prata med mig när jag ska åka buss, även i bussen , jag svarar lika trevligt tillbaka ,
HH 🙂
Jag är en mycket social person , har jobbat inom handel och restaurang , då pratar man med alla.
Sen när man ska på typ nån mingel fest eller nån annanstans , visst pratar jag . Många utav mina vänner säger att jag inte kan vara tyst , jag pratar i ett hela tiden.
Men så tycker inte att jag själv är.
Är jag hemma älskar jag tystnaden.
Det är precis som jag har gjort min kvot i att prata, , "ler" .
HH 🙂