Smoothie
Det händer. Jag gillar smoothies. Fast jag brukar då oftare lyxa till med att köpa dom på något jos-ställe så dom är nygjorda. Men då blir det dyrare än 20 kr…
Mvh // Johan
Brukar göra själv :D

Nej aldrig köpt om jag vill ha så gör jag själv. Har hur mycket bär dom helst i frysarna.
Stolt ägare till tre La permer
Visst gör jag annars smoothie själv av olika frukter och bär. Men nu hittade jag denna på Hemköp så jag ville testa .
HH 🙂
Det är så jobbigt att släpa med sig blender och ingredienser när man är ute bara.. :)
Men hemma gör jag också ofta egna smoothies. Speciellt till frukost.
Mvh // Johan
Gjorde det innan jag fick diabetes, nu är det ingen idé. För mycket fruktsocker.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har mest grönsaker i min smothie, till frukost lördag och söndag
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Köper ibland på ett café som finns i entrén till en ICA Maxi butik. De tar hand om affärens överblivna frukt och grönt och gör smoothies av dem. Kostar ca 10 - 15 kr.
#8:
Det är fantastiskt . Det skulle jag med gilla om det fanns här.
HH 🙂
#8. Så gör våran Ica affär också. Jättebra att ta vara på det som inte blivit helt förstört.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Smoothies är gott 😋 Jag gör själv då och då och köper färdig ibland. Den som heter Froosh, tycker jag är god, som en fräsch fika när man är på språng 😋 Jag skulle gärna köpa sån smoothie från överbliven frukt /grönsaker i butik, men har aldrig sett det. Får börja kolla efter det, tack för tipset 🙏😊
/Désirée
#10:
Det är verkligen bra! Det borde alla butiker göra .
Så gjorde jag när jag jobbade på en restaurang , på morgonen gjorde jag i ordning 3 olika slags smoothis . Dem va så poppis. All personal som jobbade intill ( Restaurangen låg i Konst-Länsmuseet ) personalen kom på morgonen och köpte smoothie.
HH 🙂
Jag köper ibland att ha som mellanmål eller frukost på lata dagar då jag inte har någon nämnvärd aptit. Eller om jag bara är sugen. Jag brukar också göra smoothie hemma men ibland blir jag sugen specifikt på de som är i affären, och det kan ju vara lite svårt att få till precis den smaken. Jag har många favoriter, gillar många från Froosh, speciellt de två orangea (den ena är apelsin och mango och den andra persika tror jag). Gillar även den gula från Bravo och den gröna från Innocent.