Fotografering på stranden!
Eftersom jag mådde så dåligt, fortfarande gör jag det så begav jag mig ut på en cykeltur med kameran jag lånat från skolan för att fotografera.
Mår genast bättre när jag får hålla på med något som jag är passionerad med. Vad gör ni när ni mår så väldigt dåligt och inget annat hjälper? Finns det något som lyser upp humöret för en liten stund
Jättefina bilder!
Förr var det att äta något gott men det har jag ju mer eller mindre fått sluta med.
Vet inte vad som peppar upp mig mest numera…
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Så vackra bilder
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Min träning, under träningen så tänker jag ingenting, förutom att jag kanske är lite irriterad på att jag inte lyckas med något haha.
Jätte fina bilder!
Så fina bilder! Jag fotograferade en del när jag var yngre, det var väldigt avkopplande. Enda fokus var att leta efter saker som skulle göra sig fint på bild liksom. Nu har jag ingen bra kamera längre och då är det inte lika kul.
När jag mår dåligt beror det på vilken sorts dåligt så att säga… är jag stressad/uppe i varv brukar jag sätta mig på en lugn och fin plats och göra andningsövningar, mindfulness eller meditation. Känner jag mig deppig brukar jag försöka ta en promenad i solen, om det är fint väder. Eller umgås med djuren, de kan bota de flesta negativa känslorna.