Godmorgon lördag 19 mars
God morgon på er.
Här är minus 2 grader men det ser ut att bli en solig dag så det kommer med all säkerhet att stiga.
Ha en fin lördag alla.
/Maria

God morgon
Fyra grader kallt och ☀️ i Örsundsbro.
Vi får matgäster ikväll så jag har lite att pyssla med varvat med vslppyssel. Just nu sover han den lille odågan.
Ha en skön lördag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon.
En minusgrad och sol. Skönt att det är lördag!
Godmorgon.
En minusgrad här.
Godmorgon
Solen skiner efter flera gråa dagar.
Mellan klockan 21 till 03 var jag ute 5 gånger med Sigge.
Är så fruktansvärt trött. Vi var bortbjudna ikväll men vi har tackat nej. Finns ingen ork.
Idag ska 6 kaninburar städas o djuren ut i hagarna. De 3 nyaste sitter fortfarande i karantän.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

#4 Oj mår han fortfarande dåligt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon. 1 grad här i söder med sol! Ska bli upp mot 11 grader idag.
Vaknade redan klockan 6 men somnade för en timme. Ska ut och jogga lite senare, städa lite och göra saker innan jag tar mig till jobbet..
Ha en bra dag alla!
#4: Hoppas Sigge blir helt återställd snart. Kan verkligen inte vara kul.
#5: ja men det är bättre. Nu är bajset som senap med fastare klumpar. Alltså fastnar det i pälsen rejält. O på tassar o ben. Har inte lust att klippa hans långa fina päls. Men de tror ju på en kemisk förgiftning pga förhöjda Levervärden och alla andra symptom
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon 😊 Kallt och sol här. Idag är det visionsdag i pastoratet, så jag ska åka till Gråbo församlingshem om en stund 😊
Håller tummarna för Sigge 🐾
/Désirée
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att få se Sigge såhär ❤️
…………………………………..
#11:
Han är för go din Sigge .
Njut av denna dag.
HH 🙂