Sveriges Mästerkock
Kollar på det! :) Men gillar inte han Tom, han känns så sur på något sätt. Gillar de andra två, saknar manneström :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1:
Okej 😊
Tur att vi alla har olika smak, både när det gäller människor och mat 😊
HH 🙂
Jag har svårt för det där med att laga mat under tidspress. Jag tycker det är jobbigt att titta på.
/Maria
Ibland kan det vara roligt att titta på det. Precis som du säger så får man lite nya idéer på mat, men som Maria säger, så blir det jobbigt när det är för stressigt. Går jättebra, när jag själv inte är stressad 😊
/Désirée
Jag gillar att kolla på Sveriges yngsta mästerkock:D

Har längtat.Gillar inte Tom jag heller.
Nu börjar det straxt.
Stolt ägare till tre La permer
#3: Ok , det är ju så , vi tycker olika ,
Jag är precis tvärtom, väntar med glädje på nästa program 😊
HH 🙂
#4:
Hej , ja , så kan det vara,
Jag är en matglad människa som bara älskar dessa program,
Tittar ju på andra kockar med som lagar mat, kan tänka mig att det kan vara stressigt att laga mat under press ,
Men jag har jobbat så , ibland hade vi beställningar då maten ska serveras till kunderna i tid , ca 25-30 personer som beställt lunch,
Klart vi är fler personal då , men jag tycker det är skoj , 😊
HH 🙂
Å det programmet tycker jag om! Jag har ett stort matintresse. Jag inspireras av att se dem laga mat.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag tycker också om detta program och nästan alla andra matprogram. Trots att jag som LCHF-are inte direkt anammar deras recept. Men mycket av det dom lagar kan inspirera mej och det är ju bara att byta ut vissa produkter . Gillar också själva tävlingen, som mot slutet kan göra en ganska nervös. Men så är ju alla tävlingar ifall man är engagerad.
#9:
Perfekt!!
Ska se avsnitt 2 idag på Tv4 play ,
Det är så bra!! 😊
HH 🙂
#11 Soligajag, för mig funkar det bäst att titta på sånt på play, då kan jag ju pausa om jag tycker att det blir för stressigt 😊
/Désirée
#12:
Exakt!!
Det är toppen med tv4 play , 😊Desk
HH 🙂

Det blir TV 4 play för oss också idag.Det är ju handboll idag.
Stolt ägare till tre La permer
Vi ser alltid på play. Jag har ingen aning om hur jag sätter på TVn i realtid ☺️☺️
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet