Godmorgon lördag 25 december
God morgon på er.
Brrr. Minus 8 grader här. Fy attan men jag ska inte gå utanför dörren.
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon.
Här är 14 minusgrader och jag tänker också hålla mig inomhus.

God morgon
Då är självaste julafton avklarad,.Kylen full av matrester så frågan är om jag ens behöver laga någon mat resten av året.
Vi hade det väldigt trevligt igår och jag tog mig själv i kragen och diskade all handdisk igår och plockade undan det mestya.Idag ska jag bara ta det lugnt samt flytta tillbaka köblerna di de ska.Vi var ju nio som åt julbord igår och då får köksbordet flytta in till vardagsrummet och ute bordet från uterummet in till köket.Men nu ska allt tillbaka igen
Ha en skön juldagsmorgon och dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon. Tog sovmorgon idag och blev jätteförvånad när klockan visade 8. Så här sent har jag inte sovit på lång tid. Somnade ändå vid 22 igår, och hade spenderat julafton ensam vid datorn så det var inte ens pga det.
Här ligger ett supertunnt lager snö och tempen är precis under nollan, så vi får se om det håller under dagen eller vad som händer.
Godmorgon 😊 -10 här och en blek vintersol lyser vackert 😊 Idag blir det en tur med silverpilen för att byta en defekt vara och titta på tv, sedan ska vi fira jul här hemma 🧑🎄🎄⛄️
/Désirée
Godmorgon!
-15 idag med snö☃️☃️☃️☃️
God kväll!
Ikväll är man trött. Ska bli skönt att vara ledig efter helgen faktiskt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6. Vad hade du i salladen?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!