Godmorgon fredag 29 oktober.
Här är mörkt och 10 grader ute.
Tänk att det redan är fredag. Tiden går snabbt.
Ha en fin dag alla.
/Maria
Godmorgon! Helt trött när jag vaknade dock lov VÄlDIGT snart så då kan jag vila🙌🏽
8 grader ungefär🪴🍂
Ha en bra dag alla!!!

God morgon
Mulet och 8 grader.
Har just putsat köttet som vi ska äta ikväll.Det ska gå i vattenbad i 54 grader i sex timmar så det ska gå igång direkt när vi kommer hem från svärmorsbesöket.
Ha en skön fredag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon. Under 10 grader och mulet. Men de lovade sol och 13 grader denna fredag så kommer att det sker… vill inte direkt ha en regnig 18-års födelsedag.
Ha det bra alla! Nu ska jag iväg och vaccineras med sista HPV dosen och ha skola. En klasskamrat drag mig ut på fika också ser det ut som.
#4 Fyller du 18? Stort grattis
🌷🌷🌷
/Maria
#1: Jag blir glad varje gång jag ser dina katter ligga tätt tillsammans . Dom ser så gosiga ut.
Godmorgon 😊 Inatt fick jag sova igen det som jag har missat de föregående nätterna 😊
#1 Dina missejamisar är så söta 😍
#4 Grattis på 18-årsdagen 💐🎂
Ha en härlig fredag 🤗
/Désirée
#4: Grattisss!🌱
#1: 🥰
#6:
Tack så mycket CasaRamon . Va gulligt sagt av dig.
Jodå , dem ligger oftast så ihop . Dem är så goa mot varann , kanske för att dem är bröder . 13 år redan , jisses vad tiden går .
PÅ denna bild bodde jag på ett annat ställe , hade balkong på detta sätt / bodde i en radhuslänga . lägenheterna va uppe o nere , varannan .
Men sen blev den för stor o dyr i hyra när mina grabbar flyttade .
Min stora grabb fyller 35 år på Söndag . ojoj, , vad jag känner mig gammal .
Ber om ursäkt , , nu blev det annat jag skrev.
Önskar dig en fin Fredag.
HH 🙂
- Redigerat 2021-10-29 09:32 av Soligajag1
Ah tack allesammans!
Fick sluta 2 timmar tidigare, då förskolan ringt på förmiddagen och sa att sonen snorade (märktes inget i morse). Sambon hämtade honom men behövdes på jobbet i kväll.
Tur att sambon är ledig i helgen så jag slipper vabba i helgen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Svärmor har fått sin tredle spruta mot corona.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#12: Vad bra!