Godmorgon onsdag 20 oktober
God morgon på er. Idag är det hela 14 grader ute så temperaturen varierar.
Hoppas ni får en fin dag mitt i veckan,
/Maria
#1: oj la ut det fel. Är ny här vet ej hur man tar bort😂
#2 Vill du att jag ska radera inlägget?
/Maria
Godmorgon!
14 grader idag 🏝 dock mörkt och molnigt XD

God morgon eller nått sånt
Ont i båda ögonen .Har ringt ögonmottagningen och väntar på att bli uppringd.Får förhoppningsvis en tid omgående.
För övrigt är det mörkt och 11 grader varmt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon 😊 Ha en bra dag allesamman 🤗
/Désirée

Fick ingen tid idag men det blir en ny op på måndag istället.Så nu får det bli medicin och piller fram tills dess.
Monica, usch så jobbigt, tänker på dig! 💐
/Désirée

#9 Tack.
#6: hoppas det blir bättre!
#6:
Hej ,va jobbigt , hoppas det blir bättre , krya på dig , lycka till hos dr:n . 😊kram
HH 🙂
Godmorgon 😊
Mår lite bättre idag,
Tar ett piller och lägger mig igen,
Ha en fin dag alla. 😊🥰
HH 🙂
#13 Soligajag, krya på dig! 💚
/Désirée
#14:
Tack så mycket 😊 Desk
HH 🙂
Regnig höstig dag. Lite tråkigt
Inställd förmiddagslektion så får sitta hemma och göra uppgifter som ska in, skönt att få det gjort :) Så mycket man hinner
Lektion via zoom kl 13 sen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Krya på er, Monica och Soliga jag! 💕
Jag har sovit ruskigt dåligt inatt men ändå drömt massa om iFokus. Bland annat så "skrev" jag tydligen de eminenta råden att man kan använda gummistövlar när det regnar och att man kan lägga sand(!) i pannkakssmeten så mättar den bättre. (Inte riktigt så bra tips kanske… 😂)
Dessutom har jag tydligen pratat en hel del inatt om jag ska tro min kära mor. Mestadels gallimatias dock. 😁
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#8 Hoppas dagarna går fort.
#13 Krya på dig.
Här häller regnet ner och jag har sovit en stund på soffan med Lakritz på bröstet. Det är så himla mysigt.
Han har blivit så förändrad sedan han blev ensamkatt. Vi som hade tänkt att skaffa en kattkompis till honom med en gång han blev ensam eftersom han levt med Moritz och Greta.
/Maria
#3: ja tack🥰inlägget skulle vara i gravid i fokus😂så om ingen faktiskt vill läsa det eller svara på de så kan du ta bort det🥰
#19 Uppdrag utfört😉
/Maria