Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 152 ggr
Maria
2

Godmorgon tisdag 17 augusti

God morgon på er.

Här hällregnar och är 13 grader.

Jag ska iväg på mammografi idag. Himla tur att telefonen påminner för det hade jag alldeles glömt bort.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Ljungåsen
2

God morgon.

Här är det 12 grader och regnet vräker ner. Prognosen säger 32 mm regn idag. Det är faktiskt riktigt mycket.

flocken
2

Godmorgon
Solen skiner och kommer nog bli en härlig promenad med alla hundar. Inte så varmt, runt 14 grader. Passar mig utmärkt.
Idag fyller äldsta sonen 14 år.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
1

Godmorgon 😊
Det regnar 🌧 ☔️ 15 +
Trist väder , blir en pysseldag .

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

God morgon

16 grader och regn.
Idag fyller min äldsta syster år men det blir inget firade i år. Vi håller oss lite för oss själva ännu.

Planen var att låna grannens vedklyv och klyva veden från körsbärsträdet som vi tagit ner.Men med tanke på vädret så är det inställt.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
2

#2 Grattis till sonen😊 #4 Grattis till syster😊

Här regnar oavbrutet så det blir till att ta fram gummistövlar och paraply när jag ska till röntgen. Min man kör mig dit men hem får jag åka själv. Jag har ingen regnjacka så det kanske jag borde skaffa .
Jag bor ju faktiskt i Göteborg😉

/Maria

Fridaaaa
1

God morgon!

Startat "över atlanten" på kanal5 på datorn, nytt avsnitt idag :)
Ledig dag - hoppas att den blir lugn

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DesK
0

Godmorgon 😊 Grått och blött här! Har haft en usel natt. Ska strax köra in till frissan för att bli ompysslad 😍

/Désirée

flocken
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Måste bara skryta lite. Vilket gäng jag har. Första dagen här för valpen Sigge junior utan sina ägare. Inga problem alls. Så stolt både över honom o mina veteraner som bara gillar läget när någon ny kommer in.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

aggeelin
2

Godmorgon!
Eller vad heter det såhär dags?
Jag är på plats på jobbet och lite ovant är det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[EM_L]
1

Godmiddag! Här öser regnet ner så det blir att fortsätta på städningen av garderoben och lite tecknande :)

Tarotstollan
1

Här har ösregnat hela natten men varit uppehåll till och från under dagen. Nu har det börjat att ösa ner igen.

#8. Hur är det att ha 2 Sigge i gruppen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
1

#11: jag kallar den nya junior. Det är bara bra när jag tränar inkallning. Ropar på min Sigge o den lilla följer efter

…………………………………..

Tarotstollan
1

Så bra att det funkar då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!