Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 232 ggr
Maria
3

Följer ni OS?

Jag är ju totalt ointresserad av sport men TV:n står på😉

/Maria

flocken
2

Jag tittar bara på häst sport om jag inte har något annat för mig.
Idag kollade jag på fälttävlan.
Annars - nej.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
2

Nepp. Enda gången jag kollar på sport är om jag umgås med någon som verkligen vill se det. Så jag har sett ca 5 minuter av OS hos morfar när vi var där en sväng, och det är nog mer än vad jag brukar se.

Men man brukar ju märka på Facebook och liknande om det går väldigt bra eller väldigt dåligt

//Jessie

[Moon AppleGrey]
2

Nej.
Får upday aviseringar till telefonen angående os, så det händer att man går in och läser resultaten men det är inget jag skulle slå på TV:n för.
Sport i överlag intresserar mig inte.

MonicaLagerquist
0

Handboll och fotboll följer vi.Resten hoppar vi över.

Stolt ägare till tre La permer

citytjejen
0

Varken jag eller mannen kollar, båda är akut ointresserade, som vi brukar uttrycka saken😁

/Christina

CasaRamon
1

Samma här, är totalt ointresserad av all sport. Det är irriterande när man ser på Tv-tablån att det visas sport på flera kanaler, ibland hela kvällen, och att flera program utgår pga sport.

fridelfina
0

Nope, ointresserad. Dotter tittar på hästgrenar….men annars är hela familjen ointresserade 😁

Lillyrod
0

Inte en enda minut har jag sett. På Facebook ser man om det hänt något bra och jag gläds med dem men tittar gör jag inte : )

aggeelin
0

Min man ser på OS så lite ser jag 😁

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Åsa S
0

Nope jag tittar inte på nån sport jag kallar mig själv för sportanalfabet. Min man tittar ibland då gör jag nått annat.

[GIKmio]
1

Jag har inte Discovery så jag lyssnar på Radiosporten när det är svensk medaljchans. Obekväma tider eftersom det är i Asien. Sändningar tidig morgon och förmiddag.

DesK
1

Jag gillar inte sport och ser det som ett gigantiskt mediajippo. Så jag tittar inte på eländet. Dock vet jag att sport kan ha goda effekter och sådant stöttar jag gärna.

/Désirée

Tarotstollan
0

Tvn står på tills jag lägger mig och när deckarna är slut så är det OS som står på. Såg lite på diskusen härom kvällen och sen igår vann de ju, det var kul.
Är inte särskilt intresserad men som sagt, det kan stå och surra i bakgrunden det blir ju lite sällskap.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

_Fisken
1

Om jag tittar på OS är det av rent misstag.

MonicaLagerquist
1

Satte klockan på ringning och klev upp för att se herrarna spela handboll klockan kvart över sex i morse

Maria
3

#15 Jisses😀

/Maria

MonicaLagerquist
2

Idag blir det spännande.Lag hoppning klockan tolv.
Kan man hoppas på guld?

Totum
1

Har inte tittat en enda minut.