Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 178 ggr
Maria
2

Godmorgon tisdag 27 juli

Godmorgon på er.

Vi har 19 grader men just nu uppehåll.
Hoppas ni får en fin dag alla.

/Maria

DesK
1

Godmorgon 😊 Regnat en del inatt, men uppehåll just nu. Idag får det bli lite inomhuspyssel, men först frukost i sängen 😋

/Désirée

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon !
Regnat här med ,18 + ändock , regnig himmel .
Idag ska jag ta en vilodag från joggandet , i o för sig är knäna bättre , sovit av och till , hade kuddar under knäna när jag la mig.

En kopp kaffe nu . + en frukost macka .
Ha en fin dag alla.

HH 🙂

• Redigerat 2021-07-27 06:09 av Soligajag1
MonicaLagerquist
2

God morgon
om en liten stund börjar damhandbollen och sen blir det damfotboll.Mulet och 18 grader nu på morgonen.
Mina ögon mår inte alls bra efter gårdagens sol och blåst ute på sjön.Ont och ser väldigt illa idag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
1

#3:

Ajajaaj , , stackare , men du hade väl solglasögon och något på huvudet!!

Hoppas det känns bättre senare !!
Krya på dig!! Kramar om //Hillevi

HH 🙂

Ljungåsen
2

God morgon.

Regn och 17 grader. Riktigt, riktigt behagligt.

Lussan20
2

Godmorgon alla!
Drömde i natt att jag var ute och drog ett av barnbarnet i pulka, kanske längtade efter svalka? Men jag trampade igenom isen i en bäck och fick vatten i stövlarna. Undrar om det betydde att jag tagit mig vatten över huvudet, eller stövelskaften? Känner mig förkyld och igår bakade jag tårtbottnar. Mitt äldsta barnbarn önskade sig tårta innan hon reser tillbaka till Dubai där hon bor och arbetar.
Vi har 22+ nu i Peking, inget regn i sikte än, men hoppas! Mvh/WL

MonicaLagerquist
1

Jo visst hade jag glasögon.Normalt sett när vi är ute med båten blundar jag stor del av tiden för att skona ögonen.Men iom att vi hade gäster med igår så kunde jag inte blunda i samma utsträckning.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Tarotstollan
1

Ösregn och åska just nu, den har dånat i över 1 ½ timma nu. Svalt och skönt börjar det bli och tempen på balkongen visar 17,3.
Skulle vilja gå och duscha men vill inte gärna vara i vatten när åskan går, så jag får väl vänta lite till det låter som att den är på väg bort nu från området.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Scorpio97
0

Här har det tyvärr inte kommit något regn än, men jag hoppas verkligen att det kommer imorgon som SMHI har sagt. Gräsmattan är så torr att det knastrar när man går på den och även i naturen syns vattenbristen.
Vi hade planerat att grilla någon dag men vågar nog inte när det är såhär torrt…

//Jessie