Flytta
Skulle ni vilja flytta eller trivs ni där ni bor?
/Maria
Jag vill inte flytta , trivs verkligen här var jag bor.
HH 🙂
Trivs bra :)
Hade dock velat ha lite större och bättre planlösning men aja, trivs bra här så.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag trivs bra och vill inte flytta.
Stolt ägare till tre La permer
Jag trivs relativt bra, men skulle hellre bo i en egen lägenhet där jag får ha husdjur.
//Jessie
Jag trivs verkligen och vill aldrig flytta härifrån. Lagom liten trädgård och bara ett plan. Ingen källare eller vind. Lagom storlek och perfekt för oss.
/Maria
Sen är det ett så lugnt och mysigt grönområde .
Toppen grannar , ett bra bostadsbolag -Mimer.
HH 🙂
Jag vill flytta, men jag vet inte vart.
// Harley
Jag har alltid varit inställd på att flytta till en mindre gård. Vi skulle verkligen behöva mer yta.
Men vi trivs så otroligt bra här. Både med huset, omgivningen, grannar. Vi har bott här i 16 år och skulle inte kunna se oss någon annanstans.
Men vem vet vad framtiden har att erbjuda
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Vill inte flytta för jag trivs jättebra där vi bor!
/Christina
Jag vill verkligen inte flytta, vi skulle egentligen bara ha det här som sommarställe men valde att flytta hit permanent för att vi kände att vi hörde hemma här. Så länge jag orkar sköta stället vill jag bo kvar!
Är ju på väg att flytta och även om jag helst hade bott i en stuga så är platsen perfekt. Vacker miljö, trevliga grannar, stallet mindre än ett stenkast bort. 🙂 👍
Kanske lite liten lägenhet men egen ingång och diverse andra fördelar gör att det väger över rejält på plussidan - och Nikka kan ta ett morgondopp varje dag! 😃
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Jag skulle vilja flytta…men kan inte det (det kostar ju tyvärr multum).
Jag bor i en hyresrätt (en lite större 2a) men har alltid velat bo i eget hus/villa (så som jag växte upp) med en lite större (än jag har nu) trädgårdsyta.
Känns lite nära grannar osv. så här och jag skulle vilja kunna bestämma helt själv hur jag vill ändra om osv. samt så skulle det inte skada med mer utrymme (femtielva djur tar lite plats, haha).
För att vara en hyreslägenhet så är det dock den bästa jag kunde få. Jag har en uteplats (i soligt läge), bor på en hörna (att bo med grannar på båda sidor skulle kännas ännu mer instängt) och har egen ingång och så ligger lägenheten en bit från vägar osv. i ett lugnt litet område.
/Chinesecrestedlover
Trivs där jag bor (inne på 8:e året nu).
Skulle möjligtvis kunna tänka mig att flytta ut på landet, men känns inte särskilt troligt att det skulle bli så.
Jag trivs väldigt bra i min lägenhet. Men jag skulle vilja flytta uppåt i landet. Men det är mycket som ska stämma för att det ska bli av…
Jag trivs super i denna lägenheten, lagom stor (28 kvadrat) och ligger bra till både centrum och naturområden.
Dock varje sommar påmmins jag om varför jag skulle vilja flytta (om jag inte var så nöjd med boendet). Jag får så sjuka tepmeraturer här inne om solen står på, att ligga runt 30 grader känns inte jätteskönt.
Nästa gång jag flyttar kommer det förmodligen bli ihop med min partner, men just nu har vi inga planer på när, det dröjer nog nåt år.
Just nu vill jag inte flytta, då vi har en riktigt bra lägenhet med rimlig hyra, i ett lugnt och skönt område på bra läge. Trivs dessutom bra i byn, trots att jag är relativt ny här och knappt känner någon här. I framtiden skulle jag vilja flytta till ett hus eller liten gård, gärna på landet, men jag kan tänka mig att bo kvar i kommunen trots att det är ganska långt från släkt och vänner. Men jag är öppen för nästan vilken stad som helst, så länge det är inom okej pendlingsavstånd från framtida jobb.

jag trivs jättebra. Bor i hus med 300 meter till närmsta granne, men bara 5 minuter från större samhäller med mataffärer, galleria, centrum och allt man behöver, samt 30 minuter från Göteborg. Skog på alla sidor, utsikt över åkrar och gårdar, stor tomt med möjlighet att göra det jag önskar. sista huset på vägen, en grusväg i slutet av en grusväg, så ingen genomfartstrafik. Barnen kan springa ut utan att jag behöver oroa mig, dörren kan stå öppen för hunden. 5 minuter med bil till bad i sjö, ser havet från toppen av tomten och har väl runt 5 minuter till närmsta strand. det är verkligen mitt paradis och jag är så glad att vi fick chansen att köpa det. Det enda är att jag längtar efter att få renoveringen klar. till hösten tar vi stsiat stora grejen, och det är dränering, sedan blir det förhoppningsvis altan till nästa år. vill jag flytta? inte en chans!