Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 215 ggr
MonicaLagerquist
1

Ålder

Ser du ut som den åldern du har?
Går du kommenter kring din ålder?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2

Jag ser absolut ut för min ålder om inte äldre. 59 år. Skillnad var det förr 😉

Jag minns när sonen och jag var på resor när han var i övre tonåren. Det var flera gånger han fick påpeka att jag var hans mamma och ingenting annat. Det blev lite lustigt ibland.

Allt ändrades när jag blev sjuk när jag var 43 år. Då hände något och jag åldrades fort kändes det som.

/Maria

Herveaux
1

Jag är 34år men sen jag började med hormonbehandling för snart exakt tre år sen så tycker min bästa vän jag ser ut som en fjunig 19-åring. 😄
Får alltid visa leg på Systemet så antar att jag ser yngre ut än vad jag är.

// Harley

Scorpio97
1

Jag kan inte minnas att jag fått kommentarer om min ålder, och tror jag ser ut som åldern jag har.

//Jessie

Sindri
1

Har alltid sett mycket yngre ut än jag har varit - fick visa leg när jag började gå på studentpub, och på systemet när jag var över 30 (nej, det var inte slumpmässigt).
Nu tycker jag själv att jag ser äldre ut i ansiktet, men kanske inte i kroppen och sättet att röra mig på. Jag sörjer verkligen att se äldre ut än jag känner mig, även om "folk" säger att det inte är så. Har kanske bara svårt att vänja mig vid den person jag ser i spegeln.

MonicaLagerquist
1

Jag ser yngre ut än vad jag är. Fick frågan i torsdags och hon som frågade trodde mig inte när jag sa att jag fyller 62 nästa gång. Hon gissade på drygt 40.

citytjejen
2

Jag ser yngre ut än mina 46 år. En gång var det dock en kompis/bekant som trodde jag var 60 och samma vecka trodde en annan person jag var 29😁

/Christina

Tarotstollan
2

Ser minst 10-15 år yngre ut än vad jag är. För ca 20 år sedan var det mellan 15- 20 år yngre än jag var då.
Så tiden börjar väl sakta krypa på mig!😁

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
3

Människor blir chockade då jag talar om minålder - jag ser tydligen 15-20
år yngre en vad jag är- det får man ju tacka för 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

• Redigerat 2021-06-05 23:17 av Jane-Lyzell
Fridaaaa
1

Många tycker att jag ser yngre ut.
Fyller 31 i höst men många tror 24-25 år.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Härligt att ni ser yngre ut😉

/Maria

MonicaLagerquist
1

Jag blev så snopen då jag ibland känner mig så sliten och gör mycket lite (dvs inget) för mitt utseende.

flocken
1

Ingen aning 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
0

Många tycker jag ser yngre ut , i alla fall 10 år yngre ut ,
Känner mig inte heller som 61 år.
Är pigg och pysslar med massor av mina intressen , hobbys.

HH 🙂