Frukostdags!
Idag blev det två mackor med skinka, sallad, tomat, gurka, ost och lite svartpeppar och ett glas sockerfri juice.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Här ska det straxt bli en tallrik fil med osötat äppelmos.
Jag är ju lite bortskämd så jag får först en kopp the på sängen och sen en kopp espresso innan jag kliver upp.
Stolt ägare till tre La permer
En tallrik rågflingegröt och sedan en kopp kaffe kring kl 7. Sedan antingen en macka eller ett kokt ägg kring kl 9 brukar det bli.
#0 Så gott det ser ut.😊
Frukost är inte min "grej" Har i princip aldrig ätit frukost trots att jag alltid gjorde rejäla frukostar så länge sonen bodde hemma.
På hotell däremot äter jag gärna frukost men då har man oftast varit uppe en stund och duschat och kanske njutit på någon altan.
/Maria
Vi äter samma frukost varje dag. Äggröra med tonfiskröra till. (blandar tonfisk med majonäs och dill) Och förstås kaffe.
#3:
WOW!! Inte illa !! Gottigott !!
HH 🙂
#8: å vilken frukost! Blir det lika fint varje dag?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9:
Tack så mycket !!
Nej då , jag köpte billiga räkor på Willys , va så sugen igår men räkorna han n inte tina , då gjorde jag en räkmacka idag .
Gör nog en senare ikväll , med en citronskiva på oxå.
HH 🙂
#10: jag är oftast tråkig och äter samma sak. Har du något vanligt eller är det olika?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#11:
Nej då, , jag tycker du äter en god frukost ,
jag brukar göra i ordning avokado , mosa den och ah i citron, olivoljaa och salt i .
sedan på mackan. lite tomater med.
HH 🙂
Jag äter i princip aldrig frukost. Har ingen matlust när jag är nyvaknad, särskilt inte tidigt på morgonen. Om jag av någon anledning måste äta frukost blir det något väldigt lätt som yoghurt eller lite nötter :)
Enda undantaget är hotellfrukost, men bara om jag har varit vaken någon timme först.
//Jessie

Ni gör så vackra frukostar.Själv slevar jag i mig en tallrik fil med osötat äppelsmos stående vid diskbänken.
Stolt ägare till tre La permer
Monica så gör nog många av oss någon gång i alla fall. För min del har frukosten blivit min och Zakis privata stund på dagen, som vi båda håller hårt på 😍🐕
/Désirée