Lyko.se
Hejsan đ
Ville frÄga er om ni brukar bestÀlla varor / produkter frÄn nÀtet ?
Jag gör inte det sÄ ofta men nu fick jag tips om bra mascara och puder , Lash Sensational , Isadora Bronzing powder .
SÄ nöjd blev jag .
Mascara borsten Àr verkligen bra , med ett litet böj.
HH đ
- Redigerat 2021-05-05 09:13 av Soligajag1
Smink har jag slutat anvĂ€nda men visst hĂ€nder det att jag köper varor pĂ„ nĂ€tetđ
/Maria
#0: Har tidigare bestÀllt frÄn Lyko och det fungerade bra dÄ.
Inte frÄn just lyko, men Àr mer eller mindre stamkund hos jordklok.
HÀnder ibland att man handlar hos green laces ocksÄ.
Jag bestÀller sÄ mycket jag kan pÄ nÀtet just pÄ grund av pandemin. Annars föredrar jag att köpa vissa saker i fysisk butik. Men generellt försöker jag handla sÄ lite som möjligt, för miljöns skull. Mycket man köper Àr ju ÀndÄ "onödigt" :) Smink anvÀnder jag till exempel inte men blir ju en del andra produkter som kanske delvis kan falla inom samma kategori. SÄsom hudkrÀm, solkrÀm, ansiktsvÄrd, hÄrvÄrd osv. Har dock aldrig bestÀllt frÄn Lyko, men har funderat pÄ det :)
Har aldrig handlat nÄgot frÄn Lyko online, men de hade en butik i AlingsÄs förut och dÀr har jag handlat.
/Désirée
Köper inte frÄn just lyko men luxplus :)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Hejsan !
Va roligt att en del bestÀller frÄn nÀtet , , och andra bolag Àn Lyko.se
Ha en fin dag alla.
HH đ
Jag handlar nÀstan "allt" pÄ nÀtet. Och dÄ bl.a. frÄn Lyko , men numera finns det sÄ mÄnga företag som dessutom har fraktfritt och och leverans direkt till brevlÄdan. SÄ himla smidigt. NÀr jag saknar nÄgot, sÄ googlar jag först och sen jÀmför priser och frakt pÄ Pricerunner.
Lyko Àr en hÀrlig sida, brukar bestÀlla dÀrifrÄn lite dÄ och dÄ. Det mesta i skönhetsvÀg brukar jag bestÀlla pÄ nÀtet och gör ofta som #8 och kollar Pricerunner efter bÀsta pris innan jag bestÀller.
/Christina