Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 182 ggr
MonicaLagerquist
1

Deklarationen

Är du som jag som alltid glömmer och får göra den i sista stund.Men nu är den gjord och inskickad via datorn.

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
1

Den är inskickad för längesedan och restskatten är betald. 😖

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
1

Samma som #1🙂

/Maria

[[eskils_]]
0

Inskickad för länge sedan och överskjutande skatt har inkommit på mitt konto. 😊

Vixxen
0

Klart redan i mitten på mars!

Soligajag1
0

Skickade in min idag ! klart!!

HH 🙂

MonicaLagerquist
0

Nu har min man godkännt sin också.

Tarotstollan
0

Det är lite olika men försöker få iväg den i god tid, så i år skickade jag in den för 2 veckor sedan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

citytjejen
1

Fixade min deklaration via skatteverksappen, snabbt och smidigt! Däremot tog det lite längre tid att deklarera försäljning av lägenhet (dödsbo/mammas lägenhet) och fylla i rutor hit och dit 😅 Men fick iväg den i tid och tänker som så att den kom in i tid och det är huvudsaken och behöver något korrigeras så lär jag ju få veta det av Skatteverket😊

/Christina

sp0ngeb0b
1

Jag brukar alltid göra den tidigt, men i år sköt jag upp det med flit för att jag ville ha mina pengar senare, haha! Behöver dem mer i sommar än vad jag gör nu så tycker jag lika bra kan få dem då i stället. Skickade in idag, hade faktiskt glömt bort det ett tag. Men skönt att det är gjort i alla fall!

Totum
2

Det är länge sedan jag deklarerade. Pengarna kom in på mitt konto för några veckor sedan och nu är de slut. Hahaha.

MonicaLagerquist
1

Jag kommer ju att få betala runt femtusen.

Fridaaaa
1

Gjorde det redan i mars och fick pengarna i april :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.