Deklarationen
Är du som jag som alltid glömmer och får göra den i sista stund.Men nu är den gjord och inskickad via datorn.
Stolt ägare till tre La permer
Den är inskickad för längesedan och restskatten är betald. 😖
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Samma som #1🙂
/Maria
Inskickad för länge sedan och överskjutande skatt har inkommit på mitt konto. 😊
Klart redan i mitten på mars!
Skickade in min idag ! klart!!
HH 🙂

Nu har min man godkännt sin också.
Det är lite olika men försöker få iväg den i god tid, så i år skickade jag in den för 2 veckor sedan.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Fixade min deklaration via skatteverksappen, snabbt och smidigt! Däremot tog det lite längre tid att deklarera försäljning av lägenhet (dödsbo/mammas lägenhet) och fylla i rutor hit och dit 😅 Men fick iväg den i tid och tänker som så att den kom in i tid och det är huvudsaken och behöver något korrigeras så lär jag ju få veta det av Skatteverket😊
/Christina
Jag brukar alltid göra den tidigt, men i år sköt jag upp det med flit för att jag ville ha mina pengar senare, haha! Behöver dem mer i sommar än vad jag gör nu så tycker jag lika bra kan få dem då i stället. Skickade in idag, hade faktiskt glömt bort det ett tag. Men skönt att det är gjort i alla fall!
Det är länge sedan jag deklarerade. Pengarna kom in på mitt konto för några veckor sedan och nu är de slut. Hahaha.

Jag kommer ju att få betala runt femtusen.
Gjorde det redan i mars och fick pengarna i april :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.